PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia tester oprogramowania?

  • 1. Data: 2002-10-10 20:35:44
    Temat: ile zarabia tester oprogramowania?
    Od: "Maciej Mocart" <m...@w...pl>

    witam
    pytanie jak w temacie?
    Jestem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną nie wiem jeszcze czy to ma być p
    ełny etat czy dorywczo.

  • 2. Data: 2002-10-10 21:01:16
    Temat: Re: ile zarabia tester oprogramowania?
    Od: "Maciej Mocart" <m...@w...pl>

    Użytkownik Maciej Mocart <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ao4o82$kce$...@n...tpi.pl...
    > witam
    > pytanie jak w temacie?
    > Jestem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną nie wiem jeszcze czy to ma być
    > ełny etat czy dorywczo.

    Mam na myśli testowanie gotowego produktu- komunikatora wewnątrzbankowego
    dla firmy z Wrocławia.
    Nic wiecej nie wiem ale na pewno będzie to podstawowy poziom

  • 3. Data: 2002-10-10 21:06:53
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Maciej Mocart" <m...@w...pl> writes:

    > witam
    > pytanie jak w temacie?
    > Jestem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną nie wiem jeszcze czy to ma być p
    > ełny etat czy dorywczo.

    tester oprogramowania: gdzie? w jakim kraju? w jakiej firmie?

    co ma testowac - jakie oprogramowanie? na jakim poziomie? co ma
    wchodzic w sklad jego obowiazkow?

    tylko testowanie (i jakie, black box, white box? usbility? cos
    jeszcze?) czy moze jeszcze pisanie testplanow, testcases,
    zorganizowanie dzialu quality assurance? wspoludzial przy
    projektowaniu oprogramowania? debugowanie i naprawianie bugow?

    podalbys jakies szczegoly, bo bez nich to ci nikt nie odpowie
    sensownie na tak zadane pytanie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2002-10-10 22:20:48
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Maciej Mocart" <m...@w...pl> writes:

    > Mam na myśli testowanie gotowego produktu- komunikatora wewnątrzbankowego
    > dla firmy z Wrocławia.
    > Nic wiecej nie wiem ale na pewno będzie to podstawowy poziom

    to jak w polsce, to ci nie pomoge niestety, bo nie pracowalam tutaj
    jako tester oprogramowania.

  • 5. Data: 2002-10-11 16:14:16
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > to jak w polsce, to ci nie pomoge niestety, bo nie pracowalam tutaj
    > jako tester oprogramowania.
    >
    > --

    Świetnej porady udzieliłaś Marcinowi. To się nadaje do kabaretu.

  • 6. Data: 2002-10-11 17:22:32
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ao6tco$eib$1@news.gazeta.pl> leszek napisał(a):

    > Świetnej porady udzieliłaś Marcinowi. To się nadaje do kabaretu.

    Dokładnie to samo chciałem napisać. Każda okazja jest dobra do podkreślenia, że
    pierdolninka już w tym syfie tutaj w Polsce nie siedzi. ;)
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 7. Data: 2002-10-11 20:44:13
    Od: Maciej <n...@i...pl>

    Witam.

    Mam podobne pytanie. Rowniez chodzi o firme w Polsce, praca stala.
    Niestety brak informacji na temat konkretnego rodzaju oprogramowania.
    Spodziewam sie aplikacji biurowych, sieciowych, finansowych.

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    --
    Maciej

  • 8. Data: 2002-10-11 22:24:37
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > Świetnej porady udzieliłaś Marcinowi. To się nadaje do kabaretu.

    nie moja wina, ze osoba ktora rozpoczela post nie napisala, GDZIE ta
    prace jej zaoferowali.

    co to ja jasnowidz jestem?
    jakby napisal od razu ze w firmie w polsce, to bym w ogole sie nie
    odezwala.

  • 9. Data: 2002-10-12 11:40:38
    Od: Michał Zaborowski <m...@w...pl>

    Nina M. Miller wrote:

    > co to ja jasnowidz jestem?
    > jakby napisal od razu ze w firmie w polsce, to bym
    > w ogole sie nie odezwala.

    Pewnie nie przyszło mu do głowy, że może chodzić o
    inny kraj. To polska grupa, więc coś tam jest standardem,
    jeżeli jest inaczej to się to zaznacza.... A jakoś
    zaobserwowałem, żeby ktoś pisał:
    "... proszę o opinie o firmnie BlaBlaBla - Rzeszów -
    Polska ..." ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 10. Data: 2002-10-13 11:12:44
    Od: Daniel Roziecki <emssik@trex.[nie]wsi.[lubie]edu.[spamu]pl>

    Witam,

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) wrote in

    [ciach]

    > co to ja jasnowidz jestem?
    > jakby napisal od razu ze w firmie w polsce, to bym w ogole sie nie
    > odezwala.

    Jasnowidzem to nie trzeba byc... Wystarczy troszke pomyslec, zeby sie
    zorientowac iz na grupie PL.praca.dyskusja, dyskutuje sie DOMYSLNIE o pracy
    w firmach polskich... A jesli jest inaczej, to jest to wyraznie napisane...

    --
    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)