PracaGrupypl.praca.dyskusjehelp - szukam doradztwa personalnego / agencji pracy czasowej

  • 1. Data: 2005-08-05 10:44:37
    Temat: help - szukam doradztwa personalnego / agencji pracy czasowej
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Witam,

    Z pewną taką wstydliwością piszę ten post, ale nie potrafię sobie sam pomóc
    :(

    Zadzwoniła do mnie head hunterka w imieniu międzynarodowej agencji pracy
    czasowej. Firma pochodzi z Beneluxu, ma oddziały na Ślasku i w Opolu. Nie
    podała nazwy a ja nie potrafię zlokalizować ani zguglować firmy. Czy ktoś
    spotkał się z firmą pasującą do opisu? Proszę o info, sprawa pilna.

    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2005-08-05 10:52:36
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dcvfmv$c5o$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > podała nazwy a ja nie potrafię zlokalizować ani zguglować firmy. Czy ktoś
    > spotkał się z firmą pasującą do opisu? Proszę o info, sprawa pilna.

    Ok, kilka telefonów i już sam sobie pomogłem.. Koniec alarmu.

    pozdrawiam
    m.