PracaGrupypl.praca.szukanagrafika 2d 3d - praktyki studenckie

  • 1. Data: 2003-07-18 14:40:44
    Temat: grafika 2d 3d - praktyki studenckie
    Od: "Pawel L." <p...@p...onet.pl>

    Witam
    zajmuję się grafik? komputerow? od wielu lat, oprócz tego studiuję na tym
    kierunku
    szukam poważnej firmy, która przyjęłaby mnie w ramach praktyk studenckich
    (we wrze?niu, najchętniej z Łodzi i okolic)
    moje zainteresowania i umiejętno?ci s? do?ć szerokie, rozci?gaj? się od DTP,
    poprzez fotografię cyfrow?, internet, animacje 3D, cyfrowe wideo, po
    wizualizacje architektoniczne, które mnie ostatnio bardzo zaciekawiły.
    oprócz praktyk studenckich, zainteresowany jestem podjęciem stałej lub
    dodatkowej pracy

    p...@p...onet.pl

    Paweł