PracaGrupypl.praca.szukanagrafik, webmaster

  • 1. Data: 2003-11-17 10:43:58
    Temat: grafik, webmaster
    Od: "news.tpi.pl" <l...@w...pl>

    dzien dobry
    pragnac nawiazac wspolprace w dziedzinie wizualizacji firm, chcialbym
    napisac kilka slow o sobie...

    ...grafik, webmaster, prawie trzyletnie doswiadczenie zawodowe, bogate
    portfolio...

    W przypadku zainteresowania moja osoba prosze o kontakt. wowczas przesle
    wszystkie szczegoly odnosnie mojej osoby i ewentualnej wspolpracy, do
    ktorej goraco zapraszam

    pozdrawiam
    lukasz
    l...@w...pl

  • 2. Data: 2003-11-18 13:26:45
    Temat: Re: grafik, webmaster
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    Witam,
    Bardzo proszę o przesłanie informacji dotyczących Pana doświadczenia
    zawodowego, oraz wykonanych przez Pan prac.
    Chciałabym nawiązać współpracę z osobą, która pomoże mi stworzyć niespotykany
    wizerunek bardzo ekskluzywnej, miedzynarodowej firmy.
    Bardzo prosze okreslić swoje warunki pracy.
    W przypadku porozumienia prace rozpoczęlibyśmy od jutra.
    Pzd.
    E.R
    0607 499 268