PracaGrupypl.praca.szukanagrafik komputerowy,wizualista,animator,filmowiec

  • 1. Data: 2003-06-09 17:51:41
    Temat: grafik komputerowy,wizualista,animator,filmowiec
    Od: h...@w...pl

    grafik komputerowy,wizualista,animator,filmowiec

    opanowane : photoshop,flash,ilustrator,corel,3d max studio,adobe after
    efects ,adobe premiere,quark,.mam doświadczenie w projektowaniu
    qraficznym ,fotomontage,kręceniu materiałów filmowych , montażu i dodawaniu
    efektów specjalnych <wybuchy,bużone budynki ,strzały ,a takrze rużnego radzaju
    dodatki jak ciekawe przejscia miedzy scenami itd.> niestety nie moge załączyc
    adresu mojego pordfolio gdyż jest ono w nie skonczone powinno sie pokazac na
    sieci pod koniec czerwca 2003 . oferty pracy prosze kierowac na adres
    h...@w...pl