PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie sąd pracy

  • 1. Data: 2007-04-20 08:27:53
    Temat: gdzie sąd pracy
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Witam,

    firma mieściła się w warszawie, teraz znajduje się w piździowie dolnym w
    innym województwie, jak ustał mój stosunek do tej firmy to była w
    warszawie. Gdzie ją teraz skarżyć w którym sądzie, odpowiednim dla
    warszawy, czy piździowa dolnego?
    Przyznam, że kasa za mała, żeby jechać do sądu do piździowa dolnego, ale w
    sam raz, żeby pobujać się po sądach warszawskich.

  • 2. Data: 2007-04-20 09:15:39
    Temat: Re: gdzie sąd pracy
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...com>

    Dnia 20-04-2007 o 10:27:53 Herakles <h...@b...pl> napisał(a):

    > Przyznam, że kasa za mała, żeby jechać do sądu do piździowa dolnego, ale
    > sam raz, żeby pobujać się po sądach warszawskich.
    sadze, ze spokojnie mozesz w Warszawie. Ty zakladasz sprawe, wiec tam
    gdzie nTobie wygodniej.

    --

    Dariusz
    http://www.kaizen-edu.com/niespodzianka.html