PracaGrupypl.praca.dyskusje › egzamin w MF - prowadzenie ksiag rachunkowych

  • 1. Data: 2004-02-17 21:53:13
    Temat: egzamin w MF - prowadzenie ksiag rachunkowych
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Poczytalam, znam zakres tematyki, wiem z ilu pytan sie taki egzamin sklada,
    ile za co punktow, ale mam pytanko do tych co uczestniczyli w takim
    egzaminie:
    Czy jest to trudny do zdania egzamin, czy tzw. normalny? Jak sadzicie czy
    mozna go zdac podpierajac sie literatura i ustawami, a nie konczac zadnego
    kursu?
    W ogole, gdyby szczesliwcy , ktorzy zdali mogli troche wiecej napisac o
    swoich wrazeniach bede wdzieczna. A moze ktos poleci jakies materialy?

    Pozdrawiam
    Ewa