PracaGrupypl.praca.szukana › dziennikarka,copywriter, autorka tekstów( Warszawa)

  • 1. Data: 2004-08-20 10:51:29
    Temat: dziennikarka,copywriter, autorka tekstów( Warszawa)
    Od: "Dorota" <d...@v...pl>

    dziennikarka, copywriter, korektor, autor tekstów( reklamowych itp.)

    Z racji wykształcenia posługuję się poprawną polszczyzna. Znam biegle znaki
    korektorskie i umiem robić profesjonalną korektę. Ukończyłam akademickie kursy:

    praktyki redaktorskiej
    krytycznej analizy tekstu
    tekstologii i edytorstwa
    praktycznej stylistyki
    antropologii
    psychologii

    Mam lekkie pióro, potrafię redagować i układać teksty(reklamowe,
    informacyjne
    itp.)
    Charakteryzuje mnie wysoka kultura osobista, miła aparycja i chęć do ciągłej nauki.
    Szukam pracy w wydawnictwie, agencji reklamowej, dziale prasowym, PR,mediach i
    wszedzie gdzie liczy się umiejętność posługiwania się słowem.
    Dorota Warszawa