-
1. Data: 2002-06-20 13:31:09
Temat: dział obsługi klienta
Od: Carrie <c...@w...pf.pl>
Witam,
może pytanie zabrzmi trochę niepoważnie, ale chciałabym się
dowiedzieć, jakie konkretnie obowiązku ma pracownik działu obsługi
klienta? Czy chodzi o jakieś doradzanie przy zakupach, czy może
rozpatrywanie reklamacji, czy jeszcze inne sprawy?
Nie mam kontaków z osobami pracującymi na takim stanowisku, nawet jako
klientka...
I jeszcze - jakie, Waszym zdaniem, cechy powinna mieć taka osoba?
[poza anielską cierpliwością ;)]
Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam -
Carrie
-
2. Data: 2002-06-20 14:01:26
Temat: Re: dział obsługi klienta
Od: <k...@p...onet.pl>
> Witam,
>
> może pytanie zabrzmi trochę niepoważnie, ale chciałabym się
> dowiedzieć, jakie konkretnie obowiązku ma pracownik działu obsługi
> klienta? Czy chodzi o jakieś doradzanie przy zakupach, czy może
> rozpatrywanie reklamacji, czy jeszcze inne sprawy?
> Nie mam kontaków z osobami pracującymi na takim stanowisku, nawet jako
> klientka...
> I jeszcze - jakie, Waszym zdaniem, cechy powinna mieć taka osoba?
> [poza anielską cierpliwością ;)]
W wiekszosci firm sprzedaje produkt lub usluge tej firmy, plus rozne inne
dodatkowe obowiazki zalezne od konkretnej firmy. Moze to byc rowniez
stanowisko "niesprzedazowe", ale to rzadziej.Tak wiec od pani na centrali
informujacej, ze tym produktem zajmuje sie kowalski a tamtym nowak, do ......co
szef wymysli.
Pozdrawiam
Krzysztof
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2002-06-20 14:24:06
Temat: Re: dział obsługi klienta
Od: "Kaizen" <x...@c...sz>
Użytkownik "Carrie" <c...@w...pf.pl> napisał w wiadomości
news:aessft.3vvjrh5.1@carrie.pl...
> może pytanie zabrzmi trochę niepoważnie, ale chciałabym się
> dowiedzieć, jakie konkretnie obowiązku ma pracownik działu obsługi
> klienta?
Sprecyzuj pytanie.
Dział obsługi klienta może zajmować się akwizycją, wystawianiem faktur,
przyjmowaniem reklamacji, sprzedażą, supportem użytkowników produktów firmy.
Wszystko zależy od branży czy konkretnej firmy.
--
Pozdrawiam,
Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
GG 2122; ICQ#: 64457775
e-mail Rot13 coded
-
4. Data: 2002-06-20 17:44:03
Temat: Re: dział obsługi klienta
Od: Carrie <c...@w...pf.pl>
Dnia Thu, 20 Jun 2002 16:24:06 +0200, "Kaizen" <x...@c...sz>
napisał(a):
>Sprecyzuj pytanie.
>Dział obsługi klienta może zajmować się akwizycją, wystawianiem faktur,
>przyjmowaniem reklamacji, sprzedażą, supportem użytkowników produktów firmy.
>Wszystko zależy od branży czy konkretnej firmy.
Sprecyzować - chciałabym, tylko nie mam punktu zaczepienia.. Chodzi mi
o ogłoszenia o naborze pracowników do działu obsługi klienta - zdaję
sobie sprawę, że to może oznaczać bardzo wiele czynności, ale
myślałam, że może jest jakaś jedna wspólna podstawa :)
Bo skoro w oczekiwaniach podają: doświadczenie w obsłudze klienta, to
nie wiem, czego to może dotyczyć. Obsługiwałam klientów jako
ekspedientka w butiku i jako pilot wycieczek, i jako hostessa przy
promocji, i za każdym razem wiązało się to z czymś innym. Kasjer w
banku i pani w informacji kolejowej też obsługują klientów... 8-)
Czyli - można rozumieć, że to doświadczenie w obsłudze to zwyczajny
kontakt z klientami? W ogłoszeniu niestety nie napisano, jakie będą
obowiązki, więc nie wiem, co powinnam podkreślić, gdybym na takie
ogłoszenie odpowiadała.
Pozdrawiam, Carrie
-
5. Data: 2002-06-20 18:04:18
Temat: Re: dział obsługi klienta
Od: <k...@p...onet.pl>
W ogłoszeniu niestety nie napisano, jakie będą
> obowiązki, więc nie wiem, co powinnam podkreślić, gdybym na takie
> ogłoszenie odpowiadała.
>
> Pozdrawiam, Carrie
Hitem sezonu jest "udokumentowane sukcesy w sprzedazy".......czyli...ludzi sie
nie boisz, dobrze sie z nimi dogadujesz a w efekcie kupuja na potege i sa
zadowoleni z obslugi na wysokim poziomie...........
Pozdrawiam
krzysztof
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2002-06-21 09:37:11
Temat: Re: dział obsługi klienta
Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>
> Sprecyzować - chciałabym, tylko nie mam punktu zaczepienia.. Chodzi mi
> o ogłoszenia o naborze pracowników do działu obsługi klienta - zdaję
> sobie sprawę, że to może oznaczać bardzo wiele czynności, ale
> myślałam, że może jest jakaś jedna wspólna podstawa :)
Wiesz, oby tak nie było, ale w związku z tym, że na slowo "akwizytor", "
przedstawiciel handlowy" i " sprzedawca" nikt juz nie reaguje, to rynek
wymyslil rekrutacje do dzialu obslugi klienta.
A w normalnych firmach to człowiek, który - obsluguje Klientów, przyjmuje
telefony, zamówienia, zna stopien ich realizacji, czasem moze fakurować.
Najprościej było zadzwonic i sie zapytac, jak oni rozumieja to słowo - to
żaden wstyd, i jak firma jest przygotowana do rekrutacji to Cie połaczą do
właściwej osoby.
W jednej ze znanych mi firm dzial Obslugi Klienta zajmuje się rozliczniem
promocji z Dealerami i Sieciami - czyli sprawdza czy wykonano promocje
zgodnie z ustaleniami, przyjmuje faktury za owe promocje , opisuje i oddaje
ksiegowości. A złośliwie dzial, który przyjmuje zamówienia i wystawia
dokumenty sprzedaży nazywa sie ogolnie logistyki. Każdy ma jakieś pojęcie o
handlu i sobie tworzy wlasną strukturę, jaka mu pasuje.
powodzenia, Wojtek
-
7. Data: 2002-06-24 10:46:58
Temat: Re: dział obsługi klienta
Od: "Dominik Gawłowski" <d...@w...pl>
Powiem tylko jedno:
Jesli jest to hipermarket to bierz ta robote bez zastanowienia, tylko jesli
ci grozi smierc glodowa spowodowana brakiem srodkow do zycia.
Wtedy nie umrzesz z glodu tylko cie klienci zabija :)
pozdrawiam
Dominik Gawlowski
Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:btCQ8.318064$305.4565754@news.chello.at...
> > Sprecyzować - chciałabym, tylko nie mam punktu zaczepienia.. Chodzi mi
> > o ogłoszenia o naborze pracowników do działu obsługi klienta - zdaję
> > sobie sprawę, że to może oznaczać bardzo wiele czynności, ale
> > myślałam, że może jest jakaś jedna wspólna podstawa :)
>
> Wiesz, oby tak nie było, ale w związku z tym, że na slowo "akwizytor", "
> przedstawiciel handlowy" i " sprzedawca" nikt juz nie reaguje, to rynek
> wymyslil rekrutacje do dzialu obslugi klienta.
> A w normalnych firmach to człowiek, który - obsluguje Klientów, przyjmuje
> telefony, zamówienia, zna stopien ich realizacji, czasem moze fakurować.
> Najprościej było zadzwonic i sie zapytac, jak oni rozumieja to słowo - to
> żaden wstyd, i jak firma jest przygotowana do rekrutacji to Cie połaczą do
> właściwej osoby.
> W jednej ze znanych mi firm dzial Obslugi Klienta zajmuje się rozliczniem
> promocji z Dealerami i Sieciami - czyli sprawdza czy wykonano promocje
> zgodnie z ustaleniami, przyjmuje faktury za owe promocje , opisuje i
oddaje
> ksiegowości. A złośliwie dzial, który przyjmuje zamówienia i wystawia
> dokumenty sprzedaży nazywa sie ogolnie logistyki. Każdy ma jakieś pojęcie
o
> handlu i sobie tworzy wlasną strukturę, jaka mu pasuje.
>
> powodzenia, Wojtek
>
>
>
>