PracaGrupypl.praca.dyskusjedupostrzelec...

  • 1. Data: 2008-06-11 18:37:53
    Temat: dupostrzelec...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    mam taki dziwny problem i nie wiem jak sobie z nim
    poradzić... jeden z moich kolegów awansował na
    kierownika i zaczął popisy ala Platforma Obywatelska
    (tyle, że słomy z butów jeszcze nie usunął)... dziś
    stwierdził, że mam zajmować się czymś co nie należy do
    moich obowiązków - należy do obowiązków innej osoby...
    chciałbym się dowiedzieć jak zgodnie z prawem mogę się
    przed czymś takim bronić?

  • 2. Data: 2008-06-11 19:08:01
    Temat: Re: dupostrzelec...
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > należy do obowiązków innej osoby... chciałbym się dowiedzieć jak zgodnie z
    > prawem mogę się przed czymś takim bronić?

    nie pisac o polityce na grupie z nia nie zwiazana i zadawac konkretne
    pytania.
    to na poczatek.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2008-06-11 19:40:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2p6fb$3f1$1@nemesis.news.neostrada.pl identyfikator:
    20040501 <N...@o...eu> pisze:

    > mam taki dziwny problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić... jeden z
    > moich kolegów awansował na kierownika i zaczął popisy ala Platforma
    > Obywatelska (tyle, że słomy z butów jeszcze nie usunął)...
    I raczej nie usunie.
    Typowe.

    > dziś stwierdził, że mam zajmować się czymś co nie należy do moich
    > obowiązków - należy do obowiązków innej osoby... chciałbym się dowiedzieć
    > jak zgodnie z prawem mogę się przed czymś takim bronić?
    Na początek, oczywiście, konfrontacja z dokumentami, ale pewnie niewiele da.
    Następnie - żądanie wydawania spornych poleceń na piśmie.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-06-11 19:52:09
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    daj mu wyraźnie odczuć, że dobrze wiesz co masz do wykonywania i chcesz
    to robić nadal z należyta dokładnością.

    Ew przedstaw mu, co może stracić dokładając ci nowe obowiązki. Może
    potrzebujesz więcej czasu albo nowych narzędzi... pokaż, ze jesteś
    profesjonalistą i potrafisz np. oszacować, że nowy obowiązek (np.
    pisanie dokumentacji) zabierze ci około 3 godziny więcej dziennie, a to
    z kolei nie pozwoli na dokładne wykonanie poprzednich obowiązków (np.
    pisanie aplikacji czy rozwiązanie problemów dla klientów)

  • 5. Data: 2008-06-12 10:12:43
    Od: venioo <v...@p...fm>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > - należy do obowiązków innej osoby... chciałbym się dowiedzieć jak
    > zgodnie z prawem mogę się przed czymś takim bronić?

    ...awans nie zawsze niesie to czego oczekujemy :( nieraz wraz z awansem
    dostajemy do wypelniania polecenia "z gory" oraz czesto bzdurne
    regulaminy, ktore bezdyskusyjnie maja byc zrealizowane i wtedy praca
    czlowieka przestaje cieszyc, bo trzeba robic cos z musu, np. kazac
    kolegom wykonywac jakies zadania na ktore samemu nie mialoby sie ochoty
    na poprzednim stanowisku :(
    moze podejdz do niego jak czlowiek i zapytaj: "sluchaj stary - przeciez
    sam bys tego nie zrobil jeszcze niedawno? czemu mi to dajesz?"

    przykre ale prawdziwe, ostatnio gdzies fajny artykul o tym byl (gazeta.pl?)

    --
    venioo

  • 6. Data: 2008-06-12 10:16:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 11 Jun 2008 20:37:53 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@o...eu> wrote:

    >mam taki dziwny problem i nie wiem jak sobie z nim
    >poradzić... jeden z moich kolegów awansował na
    >kierownika i zaczął popisy ala Platforma Obywatelska

    Idź do Kurskiego.
    --
    ___________/ GG: 3524356