PracaGrupypl.praca.szukanadrogownictwo - oferta pracy

  • 1. Data: 2007-02-25 19:55:09
    Temat: drogownictwo - oferta pracy
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Naszym Klientem jest znana, wrocławska firma produkcyjna, w branży związanej
    z drogownictwem. Na jej zlecenie poszukujemy kandydata na stanowisko
    kierownika działu oznakowania poziomego

    Wymagania: wyższe wykształcenie techniczne - mile widziane budownictwo,
    budowa dróg, doświadczenie w kierowaniu zespołem

    Zadania:
    Kierowanie zespołem pracowników działu
    Przygotowanie harmonogramów prac i zadań dla pracowników
    Współpraca z działem handlowym
    Współpraca z działem technicznym przy sporządzaniu ofert
    Rozliczenie wykonanych prac
    Kontrola stanu technicznego pojazdów i maszyn

    Oferujemy: umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie,samochód słuzbowy

    Aplikacje prosimy przesyłać: p...@w...neo.pl