PracaGrupypl.praca.dyskusjedelegacja i nadgodziny

  • 1. Data: 2008-10-30 19:36:04
    Temat: delegacja i nadgodziny
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    witajcie!
    probuje cos wygooglac, ale im wiecej czytam to mniej rozumiem, moze ktos z was
    jest w temacie.

    wycieczka wyjezdza w piatek, podrozuja w czasie pracy, wracaja w czasie pracy w
    poniedzialek, wyzywienie zapewnia firma. pracownicy to kierowca czyli ja i
    opiekun (umowa o prace). nie pracuje tylko czekam na poniedzialek kiedy bede
    musial zawiezc wszystkich do domu, ale z drugiej strony jestem uwieziony gdzies
    z dala od rodziny i domu, dostaje jakies pieniadze za nadgodziny, jak to powinno
    byc rozliczane?

    czy kolega opiekun (opieka na niepelnoletnimi uczestnikami) tez jest w pracy,
    czy dostaje za to nadgodziny, bo przeciez nie moze sobie np. pojsc w nocy na
    impreze zostawiajac podopiecznych. czy to jest jakis dyzur, jak to jest
    rozliczane?

    pozdrawiam
    g.

  • 2. Data: 2008-10-30 19:59:14
    Temat: Re: delegacja i nadgodziny
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ged2b5$r2m$1@news.onet.pl gardziej <b...@b...pl> pisze:

> [...]
    > drugiej strony jestem uwieziony gdzies z dala od rodziny i domu,
    > dostaje jakies pieniadze za nadgodziny, jak to powinno byc rozliczane?
    Delegacja.

> [...]
    > pracy, czy dostaje za to nadgodziny, bo przeciez nie moze sobie np.
    > pojsc w nocy na impreze zostawiajac podopiecznych. czy to jest jakis
    Jako kto jest zatrudniony kolega-opiekun (podstawa, stanowisko).

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-10-30 20:54:30
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Delegacja.

    dziwne jest dla mnie, ze kazdego wolny czas jest wyceniany tak samo i tak nisko,
    z drugiej strony nikt tu nikogo na sile nie trzyma :)

    > Jako kto jest zatrudniony kolega-opiekun (podstawa, stanowisko).

    umowa o prace 8/40 terapeuta osob niepelnosprawnych

  • 4. Data: 2008-10-30 21:07:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ged6u8$dji$1@news.onet.pl gardziej <b...@b...pl> pisze:

    > dziwne jest dla mnie, ze kazdego wolny czas jest wyceniany tak samo i
    > tak nisko, z drugiej strony nikt tu nikogo na sile nie trzyma :)
    Cóż, prawo pracy działa w obie strony.

    > umowa o prace 8/40 terapeuta osob niepelnosprawnych
    Myślałem, że może nauczyciel jakiś, wychowawca czy coś takiego.
    Wg mnie może spokojnie pójść na imprezę (chyba, że są jakieś inne
    uzgodnienia/zapisy).
    Generalnie pracownik na delegacji nie jest pozbawiony ochrony płynącej z
    zapisów prawa pracy, on tylko tę pracę gdzie indziej wykonuje.

    --
    Jotte