PracaGrupypl.praca.dyskusje › delegacja czy nie?

  • 1. Data: 2011-03-19 20:01:11
    Temat: delegacja czy nie?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Dostałem polecenie wyjazdu służbowego i nie wiem, jak je traktować, jako
    delegację, czy nadgodziny.
    W jedną stronę podróż potrwa około godziny, pobyt około godziny i powrót
    również godzina. Wyjazd w niedzielę i powrót również. Pracuję od
    poniedziałku do piątku normalnie.
    Kadrowa twierdzi, że delegacja to nie jest, bo wyjazd w obrębie jednego
    województwa.

  • 2. Data: 2011-03-20 18:01:34
    Temat: Re: delegacja czy nie?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-19 21:01, BQB pisze:
> [...]
    > poniedziałku do piątku normalnie.
    > Kadrowa twierdzi, że delegacja to nie jest, bo wyjazd w obrębie jednego

    I jeszcze jedno, jechałem własnym samochodem, zapłacą mi kilometrówkę,
    ale od mojego domu, czy też od lokalizacji firmy?

  • 3. Data: 2011-03-21 19:36:33
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > I jeszcze jedno, jechałem własnym samochodem, zapłacą mi kilometrówkę, ale
    > od mojego domu, czy też od lokalizacji firmy?

    Specem nie jestem, ale podpowiem ze swojego doświadczenia.
    Zależy jak masz sformułowane miejsce pracy w umowie - jeżeli całe
    województwo ( a tak mają ponoć handlowcy , itp. mobilen zawody ) - to wtedy
    nie ma delegacji.
    Jeżeli masz podany konkretny adres pracy, gdzie jesteś zatrudniony - jest to
    też delegacja - chyba, że mieszkasz w tej miejscowości, do której jedziesz.
    Wtedy nie ma. Oczywiście przy tej ilości godzin diety nie będzie.

    Jeżeli chodzi o kilometry - zawsze rozliczałem od miejsca zamieszkania -
    załącznik do delegacji.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2011-03-21 21:21:45
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-21 20:36, Max pisze:
> [...]
    > Wtedy nie ma. Oczywiście przy tej ilości godzin diety nie będzie.
    >
    > Jeżeli chodzi o kilometry - zawsze rozliczałem od miejsca zamieszkania -

    Zatrudniony w jednym miejscu, mieszkam w innym, kadrowa powiedziała, że
    jednak delegacja będzie i dieta też, a kilometrówkę mam podać od miejsca
    zamieszkania.

  • 5. Data: 2011-03-22 23:57:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 21:01:11 +0100, BQB napisał(a):

> [...]
    > poniedziałku do piątku normalnie.
    > Kadrowa twierdzi, że delegacja to nie jest, bo wyjazd w obrębie jednego

    Kadrowa bredzi.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356