PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy znacie to przemile uczucie? :)

  • 1. Data: 2002-09-17 09:21:05
    Temat: czy znacie to przemile uczucie? :)
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy znacie to przemile uczucie, gdy po 4 latach ciaglych redukcji,
    reorganizacji, restrukturyzacji, ukrywania etatow,dokladania obowiazkow, gdy
    sklad personalny zmienil sie prawie w 200% (wymiana ludzi), gdy plotki krazace
    po firmie zaczynaja sie krystalizowac......i zaczynacie miec pewnosc, ze
    oczekiwany od 2 lat strzal w tyl glowy z 90% pewnoscia nadchodziw nastepnym
    miesiacu?

    Chyba jest to ulga..bo nie mam sily sie juz denerwowac, poniewaz pula nerwow
    wyczerpala sie w latach poprzednich.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-09-17 09:36:17
    Temat: Re: czy znacie to przemile uczucie? :)
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > oczekiwany od 2 lat strzal w tyl glowy z 90% pewnoscia nadchodziw nastepnym

    Cóż, nie trzeba było zaczynać współpracy z mafią...
    ;)

    T.

  • 3. Data: 2002-09-17 09:55:57
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > Chyba jest to ulga..bo nie mam sily sie juz denerwowac, poniewaz pula
    nerwow
    > wyczerpala sie w latach poprzednich.

    Tak w pewnych momentach przynosi to wielką ulge. Człowiek nie znosi
    niewiadomej. Mam nadzieje, że mnie to nie spotka chociaż też krążął różne
    takie plotki po firmie.

  • 4. Data: 2002-09-17 09:58:41
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

> [...]
    nastepnym
    > miesiacu?
    >
    > Chyba jest to ulga..bo nie mam sily sie juz denerwowac, poniewaz pula

    Kurcze, szkoda..... stały dyskutant na grupie, a tu coś takiego....
    Ale pociesz sie, wielu chyba tak ma ....... u mnie 27 wrzesnia jest w sądzie
    rozprawa o upadlosc firmy, wiec pewnie tez mnie czeka bruk po przyjsciu
    syndyka:))
    Ale przynajmniej będe mial czas znaleźć pracę !

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-09-17 14:18:18
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Chyba jest to ulga..bo nie mam sily sie juz denerwowac, poniewaz pula
    nerwow
    > wyczerpala sie w latach poprzednich.

    Witam

    Właśnie stały dyskutant a tu takie problemy !!! Mam nadzieje że będziesz z
    doskoku zajmował głos na forum !
    A swoją drogą nie wiem co lepsze czy ulga w postaci zakończenia pracy z
    "mafią" czy wysyałenie aplikacji bez końca z nadzieją że w końcu gdzieś
    człowieka zaproszą na rozmowę i przy odrobinie szcześcia otrzyma się pracę
    ???!!! Myślę że to drugie gorsze !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 6. Data: 2002-09-17 14:40:02
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > człowieka zaproszą na rozmowę i przy odrobinie szcześcia otrzyma się pracę

    Spoko. Jesli mnie dotna i 90% zamieni sie w 100%...to powinienem miec raczej 3m
    wypowiedzenie. I stalke mam w domu (poki bede oplacal..)
    Poszukiwanie pracy na pewno jest gorsze w obecnej sytuacji, ale wieloletnia
    praca w atmosferze nieustannych "dorzynek" pracownikow tez robi swoje w
    psychice.
    Zwlaszcza, ze przynajmniej w mojej firmie, jest tendencja mam wrazenie
    swiadoma, puszczania w lud poglosek, aby jak najwiecej ludzi ucieklo i
    zaoszczedzilo kosztow redukcji.
    Po postach widze, ze czasem sa zauwazane moje "trzy grosze"...Dzieki

    Pozdrawiam wszystkich
    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-09-17 14:56:51
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Poszukiwanie pracy na pewno jest gorsze w obecnej sytuacji, ale
    wieloletnia
    > praca w atmosferze nieustannych "dorzynek" pracownikow tez robi swoje w
    > psychice.

    jedno robi swoje i drugie tak samo ! jedno gorsze od drugiego !

    > Po postach widze, ze czasem sa zauwazane moje "trzy grosze"...Dzieki

    są są, bez obaw ! ważne to mieć swoje zdanie i walczyć o swoje !

    Wrangler

  • 8. Data: 2002-09-18 07:11:31
    Od: s...@p...onet.pl

    > nerwow

    Znam to niesamowite uczucie ulgi. (o ile mówimy o pracy, a nie o mafii). Masz
    rację, że w pewnym momencie czeka się na to z utęsknieniem. A gdy się już wie -
    ulga, a nie jakby się wydawało - załamanie. Koniec plotek, koniec intryg, masz
    to już za sobą. I wiesz na czym stoisz. Życzę powodzenia w drugim etapie - może
    nawet trudniejszym, ale wierzę, że się uda. (czego i sobie życzę)
    Maja

  • 9. Data: 2002-09-18 11:40:01
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

    Witam;)
    Na forum jestem od niedawna, ale jednak Twoje posty bardzo się "rzucają w
    oczy", są treściwe, mądre i praktyczne. I za to WIELKI PLUS.
    A co do Twojej sytuacji w pracy..... miałam podobną. Po roku sama złożyłam
    wypowiedzenie. Nie mając pracy (wynajmujac mieszkanie w W-wie) ale
    stwierdziłam że jeżeli czegoś w życiu nie zmienie to nikt za mnie tego nie
    zrobi, a taka atmosfera w pracy jest dołująca.....
    Teraz mam pracę z której jestem zadowolona (coprawda po kilku miesiącach
    poszukiwań) Jednak wiem że decyzja o odejściu z poprzedniej firmy była z
    wielką korzyścią dla mnie.
    Krzysztofie, życzę powodzenia.......
    Pozdrawiam
    Kasik