PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktos mi pomoze to obliczyc?

  • 1. Data: 2006-12-11 17:47:11
    Temat: czy ktos mi pomoze to obliczyc?
    Od: "eusenet" <e...@g...pl>

    Witam.
    Nie znam sie za bardzo na obliczaniu wynagrodzenia i nie moge sobie z
    ponizszym poradzic.
    Jesli ktos z Szanownych Grupowiczow zechcialby mi pomoc bede zobowiazany.
    Mianowicie:

    Moja dziewczyna zarabia obecnie 4,153,00 zł netto
    z czego przychod brutto z tytulu umowy o dzielo 3.850,00

    Od nowego roku ma zarabiac 6000 zł brutto (przy zalozeniu, ze powiekszy sie
    kwota z tytulu umowy o prace).

    Pytanie - ile bedzie otrzymywala "na reke" od nowego roku?

    I druga sprawa, pracuje na podst. umowy o prace od niedawna, chcialbym sie
    zapoznac ze sposobami obliczania, ale przede wszystkim z zasadami
    przechodzania z jednego progu podatkowego w drugi (np. w polowie roku, gdy
    moje wynagrodzenie osiagnie pewien poziom).
    W chwili obecnej jest to dla mnie temat dosc enigmatyczny. Gdzie szukac
    przyscie wyjasnionego schematu tego typu?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2006-12-12 07:17:31
    Temat: Re: czy ktos mi pomoze to obliczyc?
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby eusenet, Mon, 11 Dec 2006 18:47:11

    3 sekundy googlania i pierwszy link z brzegu: http://www.kalkulatorplac.pl/

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.