PracaGrupypl.praca.szukanaczekam na szybką odpowiedź, może znjadzie się coś dla mnie....

  • 1. Data: 2003-03-31 14:15:26
    Temat: czekam na szybką odpowiedź, może znjadzie się coś dla mnie....
    Od: s...@p...onet.pl

    mam 18 lat w tym roku zdaję maturę i dalej zamierzam studiować zaocznie ale
    oczywiście aby móc to zrealizować potrzebuję pracy, mogłabym pracować w jakimś
    sklepie itp wydaje mi się ,że jestem bystrą osobą i szybko nauczego się tego co
    mam robić , narazie chciałabym znaleźć pracę na lato tak od czerwca do września
    a potem zacznę szukać stałej pracy jeżeli teraz mi się nie uda . Liczę na
    jakieś odpowiedzi i propozycje pracy.
    moj meil: s...@p...onet.pl
    numer gg 2416560
    telefon kontaktowy 504 826 837