PracaGrupypl.praca.szukana › czas do wynajęcia ;)

  • 1. Data: 2003-06-02 12:16:21
    Temat: czas do wynajęcia ;)
    Od: "Kasik" <kasik.s****KILL******SPAM@wp.pl>

    Witam,
    Tak krótko: piszę właśnie doktorat, nie szukam żadnej pracy na etat, jednak
    dysponuję wieeelką ilością wolnego czasu, którego z chęcią "sprzedam"
    Także mam "czas do wynajęcia":
    - zaopiekuję się kompleksowo psem - kundelki, rosowce, agresywne,
    salonowce - nie gra roli, mam doświadczenie:))
    - chcesz "zaszaleć" lub poprostu odpocząć a nie masz z kim zostawić
    dziecka -
    znalazłeś mnie:)
    - osoba chora, starsza, samotna potrzebuję towarzystwa - jestem dobrym
    kompanem:))
    - również posprzątam (Twoje mieszkanko, biuro etc.) ugotuję (referencje od
    znajomych smakoszy) zrobię zakupy etc...
    - mam prawko (brak samochodu) także mogę zaoferować ci usługi kierowcy.
    - wyjeżdżasz o boisz się zostawić mieszkanko same - będę pilnowała jak oka w
    głowie:)
    - etc.. etc....

    Ze swojej strony gwarantuję uczciwość, pracowitość oraz dyspozycyjność.
    Niestety nie mam referencji, jednak myślę że po poznaniu mnie nie będziesz
    ich potrzebował.

    Nie trać czasu na zastanowienie i tak go masz zbyt mało.... poprostu
    skontaktuj się ze mną a będziesz mógł odpocząć:))

    Kontakt:
    E-mail: k...@w...pl
    GG: 243137
    Tel.: 600 318 628