PracaGrupypl.praca.dyskusje › czarna lista

  • 1. Data: 2005-10-31 17:59:34
    Temat: czarna lista
    Od: "philip" <f...@o...pl>

    jakieś 2 lata temu plus gsm nałożył na mnie kare za zerwanie umowy

    dzisiaj chciałem podpisać umowe z orange ale mi odmówili

    spodziewałem się tego

    czy to znaczy że np nie mogę wziąć już nic na raty ani żadnej pożyczki w
    banku do momentu spłacenia plusa?

    czy to jest tylko czarna lista operatorów telefonii komórkowej?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-31 18:28:28
    Temat: Re: czarna lista
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>

    philip napisał(a):
    > jakieś 2 lata temu plus gsm nałożył na mnie kare za zerwanie umowy
    > dzisiaj chciałem podpisać umowe z orange ale mi odmówili

    > czy to jest tylko czarna lista operatorów telefonii komórkowej?

    Albo tylko lista operatorów, albo wpisali Cie do Krajowego Rejestru
    Dłużników.
    Jeśli KRD to faktycznie z kredytami bankowymi może być kłopot.

    Sender Bell

  • 3. Data: 2005-11-01 01:46:09
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Sender Bell napisał(a):

    > Albo tylko lista operatorów, albo wpisali Cie do Krajowego Rejestru
    > Dłużników.

    Jeśli to tylko lista operatorów, to wpłacając kaucję Orange możesz
    problem rozwiązać. Tzn. podpiszą z tobą umowę jak zostawisz im w
    depozycie ileśtam zł (pewnie koło 300-700-1100). W każdym razie Plus tej
    kasy nie zobaczy :-)

    > Jeśli KRD to faktycznie z kredytami bankowymi może być kłopot.

    A to racja, ale jeśli to KRD to zapewne bez powodu się tam nie
    znalazłeś. Zapłać, to cię wykreślą :-)

    chester

  • 4. Data: 2005-11-01 03:37:17
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-11-01 02:46:09 +0100, chester <c...@p...gazeta.pl> said:

> [...]
    > tej kasy nie zobaczy :-)

    > A to racja, ale jeśli to KRD to zapewne bez powodu się tam nie

    Opowiem o mnie - wpisali mnie za niecałe 300,- a żeby się wypisać
    zapłaciłem do dzisiaj ok. 1400 a wypisany nie jestem, bo telekom i
    firma windykacyjna jeszcze się nie dogadały między sobą...
    Korespondencja trwa. OTAKE Polskie styropiany walczyły to i teraz
    mają... znaczy ...mamy :(

    camel[OT]

  • 5. Data: 2005-11-01 09:59:14
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    camel napisał(a):

> [...]
    > windykacyjna jeszcze się nie dogadały między sobą... Korespondencja
    > trwa. OTAKE Polskie styropiany walczyły to i teraz mają... znaczy

    Tak czy owak innej metody niż zapłacić to nie ma. No, ewentualnie
    umorzenie wierzytelności z jakichś innych powodów (np. wygrana przed
    sądem). Może jednak nie ciągnijmy tego tutaj?

    chester

    PS. FUT Warning

  • 6. Data: 2005-11-01 15:12:29
    Od: Olek <o...@k...pl>

    A jaki ma to zwiazek z dyskusjami o pracy?
    ?!

  • 7. Data: 2005-11-01 18:36:37
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-11-01 10:59:14 +0100, chester <c...@p...gazeta.pl> said:
    (...)
    > Tak czy owak innej metody niż zapłacić to nie ma. No, ewentualnie
    > umorzenie wierzytelności z jakichś innych powodów (np. wygrana przed
    > sądem). Może jednak nie ciągnijmy tego tutaj?

    Jasne, nie ciągnijmy. Ja tylko ostrzegam, że zapłata nawet tak
    zawyżonej należności nie gwarantuje wypisania z rejestru. A to oznacza,
    że jak zwykle w tym kraju, byle firma dużo może a obywatel jest
    śmieciem na samym końcu piramidki. Np. ja jako przedsiębiorca
    (drobniutki) nie jestem wiarygodnym kredytobiorcą (pomijając kwestię
    tamtego wpisu), a już mój pracownik, który ode mnie dostaje papierek o
    zarobkach - jest wiarygodny. Choć jego wiarygodność pochodzi ode
    mnie... Dziwna Bolandia...

    > chester
    >
    > PS. FUT Warning

    camel[OT]

  • 8. Data: 2005-11-01 23:05:04
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk8cl0$aot$1@nemesis.news.tpi.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

> [...]
    > tamtego wpisu), a już mój pracownik, który ode mnie dostaje papierek o
    > zarobkach - jest wiarygodny. Choć jego wiarygodność pochodzi ode
    W pełni rozumiem i popieram Twoje stanowisko.
    Cieszysz się? ;))

    Jotte

  • 9. Data: 2005-11-02 07:30:26
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    philip <f...@o...pl> napisał(a):

    > jakieś 2 lata temu plus gsm nałożył na mnie kare za zerwanie umowy
    > dzisiaj chciałem podpisać umowe z orange ale mi odmówili
    > spodziewałem się tego
    na mnie ex.idea nalozyla kare jakies 5 lat temu, za zlamanie warunkow
    umowy. co ciekawe umowe zlamali oni na co mam od nich papier (nie
    aktywowali wszystkich uslug na czas, m.in. zastrzezenie danych osobowych
    i numeru telefonu) jednak do dzis milcza zaklecie na moje pismo
    o odszkodowanie. moja osobista wizyta w stolicy tez niewiele pomogla.
    w kazdym badz razie jak chcialem podpisac umowe z plusem to zaspiewali
    7k kaucji :D

    > czy to znaczy że np nie mogę wziąć już nic na raty ani żadnej pożyczki w
    > banku do momentu spłacenia plusa?
    az tak zle to raczej nie jest

    > czy to jest tylko czarna lista operatorów telefonii komórkowej?
    moim zdaniem tak

  • 10. Data: 2005-11-02 21:34:24
    Od: e...@p...onet.pl

    Moim zdaniem wątek ma sens - przecież telefon komórkowy jest narzędziem pracy, a
    koszty kar za zerwanie umowy czy zmianę operatora ponosi prowadzący firmę - to
    samo moze spotkac sosbę prywatną, każdy ma prawo, jako konsument zmiecic firmę,
    będąc niezadowolonym z innej.

    Ewa
    -------
    Najważniejsze wierzyć w siebie :-)