PracaGrupypl.praca.dyskusje › co z urlopem i wypłatą !

  • 1. Data: 2004-04-23 10:21:39
    Temat: co z urlopem i wypłatą !
    Od: "Radek" <a...@a...pl>

    jeśli z dniem 30 kwietnia kończy mi się 2 tygodniowe wypowiedzenie to co z
    urlopem od stycznia do marca ? co mam z nim zrobić, co mogę z nim zrobić ?

    kiedy dostanę wypłatę ? 10-tego w maju czy przy odejściu ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-23 11:18:07
    Temat: Re: co z urlopem i wypłatą !
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 23 Apr 2004 12:21:39 +0200, na pl.praca.dyskusje, Radek napisał(a):

> [...]
    > urlopem od stycznia do marca ? co mam z nim zrobić, co mogę z nim zrobić ?
    >
    > kiedy dostanę wypłatę ? 10-tego w maju czy przy odejściu ?

    urlop należy Ci się za 4 miesiące od stycznia do kwietnia czyli 6, 7 lub 9
    dni, a zrobić z nim możesz co chcesz np. pojechać gdzieś / urlop w naturze/
    albo pójść na piwo / ekwiwalent/
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-04-23 16:30:27
    Od: "Radek" <a...@a...pl>

    ale muszę go wybierać czy mogę zostawić w nowej pracy ???

  • 4. Data: 2004-04-23 16:36:32
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-04-23 18:30, osoba przedstawiająca się jako "Radek" napisała co
    następuje:
    > ale muszę go wybierać czy mogę zostawić w nowej pracy ???

    Jeśli nie wybierzesz dostaniesz ekwiwalent. Do nowej pracy urlopu nie
    zabierzesz :) Będzie się naliczał od początku.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 5. Data: 2004-04-23 18:13:24
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 23 Apr 2004 13:18:07 +0200, MEva <x...@x...pl>
    zakodował:

    >urlop należy Ci się za 4 miesiące od stycznia do kwietnia czyli 6, 7 lub 9

    Pewna jesteś?? A jeżeli np. w grudniu podpisał pierwszą umowę o pracę
    na czas określony na rok??

    Pytanie do Radka:
    Jaką masz umowę i kiedy zacząłeś pierwszą pracę?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 Aktualność prawa w Polsce występuje w okresie przejściowym

  • 6. Data: 2004-04-23 20:04:43
    Od: "Darek" <n...@s...ha>

    To nie jest moje pierwsza praca, wczesniej mialem stazu 4 lata.
    W tej firmie pracuje od wrzesnia 2003 i mialem umowe do 2006 roku.

    Myslalem, ze moge urlop wziasc do innej pracy :-/

  • 7. Data: 2004-04-24 07:29:05
    Od: "Radek" <a...@a...pl>

    sorry ale w domu grupa jest na brata strad "Darek nie "Radek"

  • 8. Data: 2004-04-24 09:08:56
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 23 Apr 2004 22:04:43 +0200, "Darek"
    <n...@s...ha> zakodował:

    >To nie jest moje pierwsza praca, wczesniej mialem stazu 4 lata.
    >W tej firmie pracuje od wrzesnia 2003 i mialem umowe do 2006 roku.

    No to podpisuję się pod tym, co MEva napisała.

    >Myslalem, ze moge urlop wziasc do innej pracy :-/

    Istnieje taka możliwość, ale pracodawcy (stary i nowy) musieliby się w
    tym względzie porozumieć. Ustawowo "nowy" nie przejmuje urlopu.