PracaGrupypl.praca.dyskusje › co robić??

  • 1. Data: 2004-02-16 09:04:30
    Temat: co robić??
    Od: "ida" <i...@o...pl>

    Za 5 dni kończę zaległy urlop wypoczynkowy,po którym odchodzę po 6 latch z
    pracy, która wyczerpałam mnie do granic możlwiości psychicznej, odchodzę z
    własnej inicjawtywy-za porozumieniem stron..
    Wielu znajomych doradza mimo wszytko do podjęcia prze ze mnie zwolnienia
    lekarskiego.Nie mam pojęcia co robić???wykorzystać to, czy poprostu podpisać
    odejście,czy oprócz kilku złotych które dostane będac na zwolniniu, moge
    ponieść jakies negatywne konsekwencje takiej decyzji.???
    Dodam tylko,ze moja "firma" jest nie wielka i wszyscy tu o wszytkich wiedzą..
    Prosze o porade..może ktoś miał podobne doświdczenie...

  • 2. Data: 2004-02-16 09:39:21
    Temat: Re: co robia??
    Od: Jerzy Dusk <v...@U...pl>

    Wanpela taim, "ida" <i...@o...pl> raitim:

> [...]
    > Dodam tylko,ze moja "firma" jest nie wielka i wszyscy tu o wszytkich wiedzą..
    > Prosze o porade..może ktoś miał podobne doświdczenie...

    Ile dostaniesz za niewykorzystany urlop? Skoro chcesz odejść bo już nie
    możesz, więc dla zdrowia daj sobie spokój. Chyba, że chcesz wyciągnąć te
    pieniądze na siłę.

    --

    Jerzy
    16.02.04 10:37:22

  • 3. Data: 2004-02-16 12:00:46
    Temat: Re: co robić??
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ida" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wielu znajomych doradza mimo wszytko do podjęcia prze ze mnie zwolnienia
    > lekarskiego.Nie mam pojęcia co robić???

    Jak jesteś chora to idź na zwolnienie. Jak nie jesteś chora to nie idź, bo
    to nieuczciwe. Chcesz żeby taka łatka się do Ciebie przykleiła?

    Pzdr,
    Aga

  • 4. Data: 2004-02-16 17:32:23
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Jedna jest zasada, którą warto stosować:

    "Jeśli nie wiesz, jak postąpić, to postąp uczciwie."

    T.

  • 5. Data: 2004-02-19 20:45:15
    Od: "ida" <i...@o...pl>

    i tak też zrobiłam....odebrałam dziś świadectwo pracy...bez zwolnień i innych
    kombinacji..rozpoczynając tym samym ----nowy...bezrobotny okres mojego życia--
    oby był jak najkrótszy..i obfitujący mimo wszytko w rozowjowe
    wydarzenia..pozdrawaim :)