PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest z praca.oferowana

  • 1. Data: 2003-11-26 15:59:30
    Temat: co jest z praca.oferowana
    Od: "neuro" <s...@s...org>

    jak w temacie
    cos sie dzieje? od 2 dni nie pojawily sie nowe posty
    bede wdzieczny za info

  • 2. Data: 2003-11-26 16:00:51
    Temat: Re: co jest z praca.oferowana
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    neuro <s...@s...org> napisał(a):

    > cos sie dzieje? od 2 dni nie pojawily sie nowe posty

    "
    Witam.
    W związku z przenosinami moderowania na inne konto, aktualne moderowanie
    opóźni się o jakieś 2-3 dni. Proszę się nie denerwować i przepraszam za
    problemy.

    --
    Przemysław Maciuszko
    "

    Ppd, wczoraj, 13:10.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-11-26 22:40:28
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    neuro wrote:
    > cos sie dzieje? od 2 dni nie pojawily sie nowe posty

    Bezrobocie rośnie, dzięki rządom [ABW utajniła kogo]
    no i nie ma ofert. BPNMSP.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10495 dzień życia, sprawność