PracaGrupypl.praca.szukanaAgnieszka

  • 1. Data: 2005-04-01 16:47:13
    Temat: Agnieszka
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentka chemii i poszukuje pracy w charakterze laboranta w
    zakladzie zajmujacym sie
    produkcja, utylizacja tworzyw sztucznych na terenie woj.śląskiego.Z ogromna
    radoscia podejme rowniez prace w zakładzie farmaceutycznym, kosmetycznym,
    chemicznym Jezeli ktos moglby w jakis sposob pomoc mi w znalezieniu pracy
    zgodnej z moimi zainteresowaniami i kwalifikacjami bede bardzo wdzieczna.

    Bardzo prosze o kaontakt bezposrednio na maila.

    Pozdrawiam

    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-04-01 17:26:48
    Temat: chemik