PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikat

  • 1. Data: 2004-08-16 16:39:25
    Temat: certyfikat
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Witam,

    Czy ktoś się spotkał z certykatami firmy "Vamat IT Certificates"? Jaką one
    mają wartość dla pracodawców?

    Pozdro

  • 2. Data: 2004-08-16 17:13:32
    Temat: Re: certyfikat
    Od: "-addy-" <fuzz@_CIACH_poczta.onet.pl>

    Pewnego dnia _Zibi_ napisał/a:

    > Czy ktoś się spotkał z certykatami firmy "Vamat IT Certificates"?
    > Jaką one mają wartość dla pracodawców?

    Chodzi o to ogłoszenie z ppo?

    "Vamat IT Certificates - firma zajmująca się kształceniem i weryfikacją
    wiedzy informatycznej
    poszukuje osób interesujących się tworzeniem stron internetowych.
    Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego. Otrzymasz odpowiednie
    zaświadczenie o ukończeniu praktyk. Praktyki są typu online. Zadania
    będziesz wykonywać w domu przesyłając nam tylko rozwiązania. Praktyki są
    bezpłatne i będą trwać przez miesiąc."

    Odpuść sobie, szukają jeleni, którzy zrobią im za darmo np. nowy serwis WWW,
    w zamian dostając świstek, który Pan Prezes wydrukuje na swojej
    atramentówce. Ładniejszy mogę Ci zrobić po kosztach, jego wartość będzie
    podobna ;)
    Zresztą możesz sobie pogooglać.

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (26.07.2004)
    "Ale spłodziłem krzyżówki!"

  • 3. Data: 2004-08-16 18:06:46
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Użytkownik "-addy-" <fuzz@_CIACH_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w zamian dostając świstek, który Pan Prezes wydrukuje na swojej
    > atramentówce. Ładniejszy mogę Ci zrobić po kosztach, jego wartość będzie

    Thx. Też czułem to jakiś szwindel, firma nie znana to i ich certyfikat guzik
    wart.

    Pozdro

  • 4. Data: 2004-08-16 19:25:40
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    O ja nie mogę, ale kit wciskają.
    Jeszcze trochę to trzeba będzie za darmo robić parę lat i jeszcze płacić za
    wydanie zaświadczenia o zatrudnieniu.
    Maciek