PracaGrupypl.praca.dyskusjebyłem na rozmowie....

  • 1. Data: 2006-04-03 16:56:52
    Temat: byłem na rozmowie....
    Od: "Wit\(old\)" <w...@p...onet.pl>

    ...na stanowisko key account manager. Odpowiedż o wyniku rozmowy dostanę w
    przyszłym tygodniu. Moze ktoś wie jakich mogę sie spodziewać testów w
    przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia po dzisiejszym dniu? Testy mają
    dotyczyć zdolności do pracy w grupie, zdolności interpersonalnych. Jeśli
    rekrutacja przebiega według pewnych ogólnie przyjętych schematów,
    powinniście coś wiedzieć. Była to moja pierwsza rozmowa i chyba dobrze mi
    poszło (takie mam wrażenie, a jakie wrażenie odniosła osoba z którą gadałem
    to już inna sprawa) Godzinna rozmowa dotyczyła mojego życia zawodowego od
    początku (7 lat w dwóch firmach). Płynnie, pewnie odpowiadałem, składnie
    formułowałem wypowiedzi... no cóż, zobaczymy. Podpowiedzcie czego mogę
    spodziewać się dalej.
    Pozdrowionka.
    --
    *****
    Wit(old)

  • 2. Data: 2006-04-04 03:51:40
    Temat: Re: byłem na rozmowie....
    Od: u...@g...pl

    ...zadzwonimy do Pana...

  • 3. Data: 2006-04-21 07:37:16
    Od: "Wit\(old\)" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ...zadzwonimy do Pana...

    No i zadzwoniła pani z którą miałem przyjemnosć rozmawiać na spotkaniu i
    powiedziała, ze jeszcze nie ustalili wyników rekrutacji, że potrwa to do
    końca miesiąca. Ciekawe co z tego wyniknie.
    --
    *****
    Wit(old)