PracaGrupypl.praca.dyskusje › agencja au pair - prowork

  • 1. Data: 2003-06-12 11:52:25
    Temat: agencja au pair - prowork
    Od: "gala" <g...@d...pl>

    witam szanownych forumowiczow....

    co myslicie o ofercie tej agencji:
    www.prowork.com.pl

    czy jest atrakcyjna
    za wyjazd do angli na 1 rok pracy jako strzysta w hotelu zycza sobie
    650 funtów + dojazd

    prosze o jakies informacje od odob ktore kozystaly z oferty
    z tej agencji i wogole wszelkie opinie beda mile widziane

    --
    _________________________
    engine design

  • 2. Data: 2003-06-13 20:21:12
    Temat: Re: agencja au pair - prowork
    Od: "per" <p...@n...tpi.>

    Użytkownik "gala" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > www.prowork.com.pl
    >
    > czy jest atrakcyjna
    > za wyjazd do angli na 1 rok pracy jako strzysta w hotelu zycza sobie
    jeżeli życzą sobie na wstępie opłatę to jest wielkie g....
    Szkoda czasu nawet na czytanie a jeżeli chcesz więcej wiedzieć to w dodatku
    praca w GW był obszerny artykuł - oczywiście negatywny dla tych firm , które
    na dzień dobry pobierają opłaty.
    pozdr.

    "Naiwnych nie sieją ale sami ...."

  • 3. Data: 2003-06-14 01:10:10
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    per napisał:

> [...]
    > praca w GW był obszerny artykuł - oczywiście negatywny dla tych firm , które

    No cóż - chyba rzeczywiście w Polsce szerzy się przypadłość pt. -
    niezrozumienie przeczytanego tekstu. Firmy mające licencję na
    pośrednictwo pracy za granicą, mogą w pewnym zakresie żądać opłat.
    Oczywiście - reaguję tylko na totalną negację, ze strony przedpiscy,
    możliwości pobierania takich opłat w tym wypadku. Natomiast rzeczywiście
    suma wygląda na zbyt wygórowaną - firma mająca doświadczenie i
    rzeczywiste kontakty powinna wg mnie dogadywać się z pracodawcą i
    odciągać odpowiednią prowizję z wynagrodzenia [wzorem polskich firm
    doradztwa personalnego].

    Flyer