PracaGrupypl.praca.szukanaadministrator LAN, opieka nad systemami, Warszawa

  • 1. Data: 2005-02-10 23:28:57
    Temat: administrator LAN, opieka nad systemami, Warszawa
    Od: "Endemoniada" <e...@c...net.pl>

    Poszukuję pracy jako administrator małych i średnich sieci LAN. Ponadto
    jestem gotów objąć opieką system informatyczny w małych i średnich firmach.

    Wykształcenie wyższe techniczne.
    Znajomość serwerowych systemów operacyjnych Windows (NT/2000) i Linux
    (RedHat, Slackware) na poziomie administracyjnym.
    Znajomość stacji roboczych systemu Windows (9x, NT, 2000, XP) na poziomie
    administracyjnym.
    Znajomość aplikacji Office na poziomie skutecznego wsparcia użytkowników.
    Znajomość sprzętu komputerowego na poziomie serwisowym.
    Znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych (WLAN, switche 3COM).
    Znajomość zagadnień sieciowych (przewodowych i bezprzewodowych).
    Znajomość zagadnień bezpieczeństwa sieci, kontroli dostępu, rozwiązań
    antywirusowych dla stacji roboczych i serwerów.
    Umiejętność integracji rozwiązań Windows-Linux.
    Doświadczenie w administracji heterogenicznymi sieciami do 200 stacji
    roboczych i 6 serwerów.
    Umiejętność pracy w zespole.
    Umiejętność rozwiązywania problemów.
    Odpowiedzialność, sumienność, dyskrecja. Samodzielność w pracy.
    Doświadczenie w kierowaniu 4 osobowym zespołem informatyków.
    Własna działalność gospodarcza, VAT.

    Oferty proszę kierować na adres: endemoniada(at)chomiczowka.net.pl.
    Kontakt telefoniczny 0-507-030-690.
    Osobom zainteresowanym mogę wysłać CV.

    Krzysztof Śliwiński