PracaGrupypl.praca.szukana › absolwentka ochrony środowiska, spec.toksykologia, studentka prawa

  • 1. Data: 2003-09-02 08:26:29
    Temat: absolwentka ochrony środowiska, spec.toksykologia, studentka prawa
    Od: "asia" <a...@W...onet.pl>

    Jestem absolwentką ochrony środowiska Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego,
    specjalizuję się w toksykologii środowiska, w ubiegłym roku odbyłam roczne
    stypendium naukowo - zakadowe w Katedrze Fizjologii i toksykologii KUL. Ponadto
    odbyłam również praktyki w WSSE w Lublinie oraz w przyszpitalnym labolatorium
    analitycznym. pomogło mi to poszerzyć teoretyczną wiedzę zdobytą na studiach o
    wiadomości praktyczne pomocne w wykonywaniu pracy. Studiuję również zaocznie
    prawo.znam język angielski, nieźle radzę sobie z obsługą komputera. mam dużo
    zapału i chęci do pracy a do spraw z nią związanych podchodzę z dużym
    zaangażowaniem. jestem energiczna i dyspozycyjna.
    Osoby zainteresowane proszę o kontakt:
    Joanna Wasilewska
    ul. Puławska 16/20
    20 - 046 Lublin