PracaGrupypl.praca.szukana › absolwent informatyki stosowanej - Poznań

  • 1. Data: 2010-06-05 12:19:44
    Temat: absolwent informatyki stosowanej - Poznań
    Od: PM <p...@g...com>

    Witam
    Jestem zeszłorocznym absolwentem Informatyki Stosowanej UAM.
    Poszukuję pracy w zawodzie, albo chociaż związanej z branżą IT, również
    e-commerce.
    Niestety moje doświadczenie w IT jest ubogie, ponieważ pracowałem
    jedynie 5 miesięcy w Centrum Informatycznym UAM, jednak wciąż mam "głowę
    otwartą" i chęci do rozwijania swoich umiejętności, a przede wszystkim
    ukierunkowania mojej kariery.
    Wszystkich zainteresowanych zapraszam do korespondencji na adres
    p...@g...com, oczywiście wyślę swoje CV.