PracaGrupypl.praca.szukana › absolwent Telekomunikacji na PWr (TTR)

  • 1. Data: 2005-10-14 10:51:03
    Temat: absolwent Telekomunikacji na PWr (TTR)
    Od: bartek <t...@o...pl>

    Witam!

    Jestem tegorocznym absolwentem PWr, kierunek: Telekomunikacja,
    profil: Tel. Rozsiewcza (TTR) i poszukuję pracy w branży, w której się
    wykształciłem. Znam technologie takie jak: DVB-C/-T/-S, HFC, TCP/IP,
    HDTV, xDSL, FTTx, MPEG-2/-4, GSM/UMTS i GPRS/HSCSD.
    Dobrze znam język angielski (także techniczny), znam się na tworzeniu
    prezentacji multimedialnych, pisaniu oraz tłumaczeniu help-ów do
    aplikacji. Radzę sobie z dokumentacją techniczną, aplikacjami biurowymi
    oraz internetowymi.
    Szczegóły znajdują się w CV, które można znaleźć pod adresem:
    http://republika.pl/bartosz_matuszczak/
    ---
    Bartosz Matuszczak / bartosz[kropka]matuszczak[małpa]op[kropka]pl