PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zolniez zawodowy a ZUS

  • 1. Data: 2004-02-16 08:42:38
    Temat: Zolniez zawodowy a ZUS
    Od: m...@p...pl (McMac)

    Mam takie pytanko odnosnie zolnieza zawodowego (nie wiem, byc moze dotyczy to
    ogolnie sluzb mundurowych). Czy sa oni traktowani inaczej odnosnie obciazen
    "placowych" w kontekscie ZUS-u? Pytam z ciekawosci, bo slyszalem ze:
    1. Nie placa ubezpieczen spolecznych (pracodawca pobiera jedynie 19% podatku),
    2. W przypadku "chorobowego", dostaja 100%, a nie 80% jak cywile.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------

  • 2. Data: 2004-02-16 09:59:43
    Temat: Re: Zolniez zawodowy a ZUS
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > 1. Nie placa ubezpieczen spolecznych (pracodawca pobiera jedynie 19% podatku),
    > 2. W przypadku "chorobowego", dostaja 100%, a nie 80% jak cywile.

    Witam
    To co napisałeś - zgadza się ale spytaj jeszcze w finansówce. Pozdrawiam.