PracaGrupypl.praca.dyskusjeZnalezione na alt.pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2011-06-25 09:59:46
    Temat: Znalezione na alt.pl.praca.oferowana
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    Istotne fragmenty (podkreślenia moje):

    "Szukasz praktyki, w czasie której będziesz mógł wykorzystać zdobytą na
    studiach wiedzę?
    Chcesz _zdobyć_doświadczenie_ zawodowe i referencje, które pomogą Ci w
    zdobyciu dobrej pracy?
    (...)
    Infolet Sp. z o.o. Personnel Solutions - specjalizuje się w
    outsourcingu usług dla firm z branży informatycznej. Budujemy zespoły
    wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów IT. Współpracujemy z
    międzynarodowymi korporacjami jak również z mniejszymi firmami IT w
    Polsce i Europie.
    (...)
    Web Developer - praktyka płatna (IN/08)
    (...)
    Obowiązki:
    * Głównym zadaniem _praktykanta_ będzie _napisanie_aplikacji_webowej_.
    * Praktyki odbędą się w miesiącach wakacyjnych, w 3 turach: lipiec,
    sierpień i wrzesień.
    (...)
    Oczekujemy:
    * _dobrej_ znajomości JavaScript, AJAX
    * _dobrej_ znajomości CSS/XHTML
    * _dobrej_ znajomości PHP5 (programowanie obiektowe)
    * _doświadczenia_ w tworzeniu stron/aplikacji internetowych
    * umiejętności posługiwania się SVN
    * ukończonego 3 rok studiów informatycznych

    Koniec cytatu.

    Szukają frajera z doświadczeniem bez doświadczenia za stawkę dla
    praktykanta?

    Jaki jest cel wystawiania takich ogłoszeń? Nie uwierzę, że pisał to
    analfabeta, który nie widzi sprzeczności w tym co napisał. Chyba, że się
    mylę, faktycznie pisał to jakiś "pseudo HRowiec z doświadczeniem bez
    doświadczenia", ale bardziej jestem skłonny sądzić, że gdzieś jest
    haczyk... Przecież żeby spełnić wymagania w ogłoszeniu, trzeba wykazać
    się przynajmniej przeciętną inteligencją, a ktoś taki od razu dostrzeże
    ten absurd.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-06-25 21:16:51
    Temat: Re: Znalezione na alt.pl.praca.oferowana
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    trzeba się było uczyć Javy zamiast PHP, mógłbyś sobie zażyczyć jedno
    zero więcej :D

  • 3. Data: 2011-06-25 22:03:36
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 25 czerwca 2011 (11:59:46) napisano:
    > Szukają frajera z doświadczeniem bez doświadczenia za stawkę dla
    > praktykanta?

    Szukają praktykanta, który ma jakiekolwiek pojęcie o tym, co studiuje.

    Niestety, jakieś 70% studentów nie ma zielonego pojęcia o niczym, i
    szukają praktyk "do odbębnienia". Oni szukają praktykanta, który
    będzie w stanie odbyć normalne, sensowne praktyki (a nie takiego,
    któremu trzeba tłumaczyć co to jest <b> i </b>). Pewnie wystarczy im
    koleś, który wcześniej napisał swojego własnego bloga i cokolwiek
    próbuje dłubać w technologiach webowych.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 4. Data: 2011-06-25 22:30:59
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2011-06-25 23:16, Mariusz Tasarz pisze:
    > trzeba się było uczyć Javy zamiast PHP, mógłbyś sobie zażyczyć jedno
    > zero więcej :D

    Tyle, że ja pracy nie szukam :) Ogłoszenie mnie rozśmieszyło i tyle.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-06-25 22:39:01
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2011-06-26 00:03, Yakhub pisze:
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 25 czerwca 2011 (11:59:46) napisano:
    >
    > Szukają praktykanta, który ma jakiekolwiek pojęcie o tym, co studiuje.

    Pojęcie - owszem. Ale doświadczenie i dobra "znajomość"?

    > Niestety, jakieś 70% studentów nie ma zielonego pojęcia o niczym, i
    > szukają praktyk "do odbębnienia".

    A "pracodawca" szuka frajera z doświadczeniem do "odbębnienia" za grosze.

    > Oni szukają praktykanta, który
    > będzie w stanie odbyć normalne, sensowne praktyki

    Nie wydaje mnie się :)

    > (a nie takiego,
    > któremu trzeba tłumaczyć co to jest<b> i</b>). Pewnie wystarczy im
    > koleś, który wcześniej napisał swojego własnego bloga i cokolwiek
    > próbuje dłubać w technologiach webowych.

    Chyba nie wystarczy. Są dwie możliwości: albo nie przeczytałeś tego
    ogłoszenia, albo co innego rozumiemy czytając "dobra znajomość" i
    "doświadczenie w tworzeniu".
    Skoro im wystarczy "koleś", to mogli to napisać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2011-06-26 09:51:11
    Od: Edek <e...@g...com>

    On 06/26/2011 12:03 AM, Yakhub wrote:
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 25 czerwca 2011 (11:59:46) napisano:
    >
    > Szukają praktykanta, który ma jakiekolwiek pojęcie o tym, co studiuje.

    Jeżeli ma jakiekolwiek pojęcie, to nie skorzysta.

    > Niestety, jakieś 70% studentów nie ma zielonego pojęcia o niczym, i
    > szukają praktyk "do odbębnienia". Oni szukają praktykanta, który
    > będzie w stanie odbyć normalne, sensowne praktyki

    Zamień "w stanie" na "będzie naiwnie chciał".

  • 7. Data: 2011-06-26 10:54:51
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Niestety, jakieś 70% studentów nie ma zielonego pojęcia o niczym, i

    tak i te 70% samodzielnie się utrzymuje jak podała TVP1...
    ciekawe...

  • 8. Data: 2011-06-26 18:43:25
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    > A "pracodawca" szuka frajera z doświadczeniem do "odbębnienia" za grosze.

    A nie na tym polegają praktyki? :)

    > Chyba nie wystarczy. Są dwie możliwości: albo nie przeczytałeś tego
    > ogłoszenia, albo co innego rozumiemy czytając "dobra znajomość" i
    > "doświadczenie w tworzeniu".
    > Skoro im wystarczy "koleś", to mogli to napisać.

    Ale wtedy firma wyglądałaby na niepoważną, skoro zajmuje się takimi
    pierdołami :).

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 9. Data: 2011-06-26 18:44:38
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 26 czerwca 2011 (11:51:11) napisano:

    > Zamień "w stanie" na "będzie naiwnie chciał".

    Chęci to już jest całkiem sporo.
    Wielu studentów nie wykazuje nawet tego.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 10. Data: 2011-06-27 06:09:35
    Od: Edek <e...@g...com>

    On 06/26/2011 08:44 PM, Yakhub wrote:
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 26 czerwca 2011 (11:51:11) napisano:

    > Chęci to już jest całkiem sporo.
    > Wielu studentów nie wykazuje nawet tego.

    Dlaczego jedynym ważnym dla ciebie kryterium jest
    przydatność studenta? To nie temat tego wątku, tematem jest
    postawa pracodawcy, który szuka na praktyki w lajtowym temacie
    kogoś już z doświadczeniem.