PracaGrupypl.praca.szukanaZdalnie - Telemarketing.

  • 1. Data: 2007-05-14 04:05:14
    Temat: Zdalnie - Telemarketing.
    Od: t...@p...onet.pl

    Moje działanie jest takie:
    1. Ustalamy strategię.
    2. Ładujemy konto.
    3. Dzwonię do potencjalnych klientów i prowadzę dokumentację.
    Rozliczenie może być następujące: 7 zł za godz, brutto w tym jest min
    15 rozmów. Wszystko jest do sprawdzenia w historii rozmów i w
    dokumentacji.
    Reszta to ewentualnie prowizje. Działanie tylko za prowizje nie wchodzi w grę,
    ponieważ często może dochodzić do nadużyć w naliczaniu prowizji i
    nie ma kontroli nad tym. Poza tym jak jest słaba strategia to
    prowizji można nie uzyskać nigdy, a chodzi mi, żeby obie strony były zadowolone.
    Możliwa umowa o dzieło.
    Znam język angielski, więc możliwy telemarketing zagraniczny.

    Propozycje proszę przesyłać t...@p...onet.pl

    Zdalnie/Warszawa - Pozycjoner.

    Wykształcenie wyższe informatyczne. Mam klika fraz na pierwszym miejscu w
    Google, Yahoo, Onet. Posiadam własne i kupione narzędzia. Interesuje mnie tylko
    praca lub stała współpraca. Możliwa umowa o dzieło. W przypadku pracy nie-
    zdalnej koszty będą znacznie większe. Oczekiwania: Praca stacjonarna w
    Warszawie - 2000 zł netto/miesięcznie. Zdalnie - do negocjacji. Możliwe
    kombinacja czyli część pracy w Warszawie i część w domu.

    Propozycje i pytania proszę przesyłać t...@p...onet.pl