PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasilek

  • 1. Data: 2004-12-28 22:55:40
    Temat: Zasilek
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Aby dostac zasilek dla bezrobotnych mozna rozwiazac umowe o prace za
    porozumieniem stron czy lepiej gdy rozwiaze pracodawca?

    Magda

  • 2. Data: 2004-12-29 05:41:36
    Temat: Re: Zasilek
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Aby dostac zasilek dla bezrobotnych mozna rozwiazac umowe o prace za
    > porozumieniem stron czy lepiej gdy rozwiaze pracodawca?

    Z tego punktu widzenia korzystniejsze jest wypowiedzenie ze strony pracodawcy, przy
    porozumieniu stron jest 3 miesiace |straty| w zasilku.
    W.

  • 3. Data: 2004-12-29 09:32:38
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Z tego punktu widzenia korzystniejsze jest wypowiedzenie ze strony
    pracodawcy, przy porozumieniu stron jest 3 miesiace |straty| w zasilku.
    I o to mi chodzilo,wielkie dzieki :)

    Magda

  • 4. Data: 2005-01-01 19:23:24
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Fotech napisał(a):

    > Z tego punktu widzenia korzystniejsze jest wypowiedzenie ze strony pracodawcy, przy
    > porozumieniu stron jest 3 miesiace |straty| w zasilku.

    Od tych 3 m-cy jest wyjatek - zmiana miejsca zamieszkania,
    wtedy kuroniowka jest po 7 dniach.

    Robert

  • 5. Data: 2005-01-02 13:58:19
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "Robert Sander" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Od tych 3 m-cy jest wyjatek - zmiana miejsca zamieszkania,
    > wtedy kuroniowka jest po 7 dniach.

    Przeprowadzki nie planuje :)

    Pozdrawiam.Magda