PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabiaj na klikaniu w banery i linki, za wypełnianie ankiet i czytanie maili

  • 1. Data: 2005-07-07 04:48:18
    Temat: Zarabiaj na klikaniu w banery i linki, za wypełnianie ankiet i czytanie maili
    Od: "Klara" <b...@b...pl>

    Zarabiaj na klikaniu w linki, banery, czytanie maili i wypełnianiu ankiet.

    Chceż zarabiać pieniądze siedząc przed komputerem i TYLKO klikając w różne
    banery, linki i za czytanie maili? Jeśli tak to przeczytaj dalszą cześć
    poradnika !!!

    1. Załóż sobie nową szkrzynkę (poczte) mailową bo będzie przychodziło bardzo
    dużo maili (płatnych)

    2. KLIKNIJ na hiperłącze i na przycisk ZAREJSTRUJ SIĘ na stronie (najlepiej
    zarejstruj się na każdej stronie aby WIECEJ ZARABIAĆ)

    http://bankmacieja.com/pages/index.php?refid=tomus18
    http://twojareklama.com/signup.php?r=2264
    http://www.bestpolski.gptr.pl/index.php?refid=1321
    http://www.netkieszonkowe.com/index.php?refid=tomus1
    8
    http://kasapionasa.com/pages/index.php?refid=tomus18
    http://www.klikacz.livenet.pl/paidmail/site/index.ph
    p?refid=4405
    http://www.tomik.com.pl/site/index.php?refid=tomus18
    http://zaczarowanymail.com/site/index.php?refid=tomu
    s18
    http://globalmail.huk.foxnet.pl/index.php?refid=590
    http://www.zlotymail.net/site/index.php?refid=1554
    http://www.skarbonka.net/site/index.php?refid=1053

    3. Wypełnij wszystkie rubryki UWAŻAJ !!! Nie wybieraj w zainternesowaniach
    takich rzeczy jak: nie umiem czytać, jestem oszustem, skasuj mi konto !!! Bo
    jest to dla podpucha dla obcokrajowców

    4. Od teraz możesz klikać na linki i banery ZARABIAJĄC PRZY TYM KASĘ

  • 2. Data: 2005-07-07 06:18:28
    Od: JaCeK <j...@w...gazeta.pl>

    Klara wrote:
    > Zarabiaj na klikaniu w linki, banery, czytanie maili i wypełnianiu ankiet.

    b...@b...pl - oszust

    JaCeK

  • 3. Data: 2005-07-08 10:30:12
    Temat: Re: Zarabiaj na klikaniu w banery - OSZUST
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    "Klara" <b...@b...pl> wrote in message
> [...]
    (najlepiej
    > zarejstruj się na każdej stronie aby WIECEJ ZARABIAĆ)

    UWAGA , OSZUST !!!!!!!

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 4. Data: 2005-07-08 11:35:30
    Od: S <s...@o...pl>

    "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> wrote in

> [...]

    (...)

    > UWAGA , OSZUST !!!!!!!

    Tak przy okazji tylko... to dlaczego niby "oszust"?

    Czym oszukuje, tym ze obiecuje miliony za klikanie czy rzeczywiscie chce
    wyciagnac od ludzi jakas forse? (czyli chce drobnej "inwestycji" od chcacych
    zarabiac - na to drugie to jest paragraf i sie idzie do pierdla wiec w czym
    problem, zlozcie zawiadomoineie o popelnieniu przestepstwa)