PracaGrupypl.praca.szukana › ZZL, HR, szkolenia, rekrutacja, adm. personalna [WARSZAWA]

  • 1. Data: 2005-12-12 15:05:12
    Temat: ZZL, HR, szkolenia, rekrutacja, adm. personalna [WARSZAWA]
    Od: "brtk" <b...@v...pl>

    Szukam pracy z zakresu Zarządzana Zasobami Ludzkimi. Mam kilkuletnie
    doświadczenie w HR. Samodzielnie prowadziłem projekty oraz zarządzałem grupą
    pracowników (8). Szukam pracy w rekrutacji personelu, tworzeniu systemów
    motywacyjnych, tworzeniu siatek wynagrodzeń, określaniu potrzeb
    szkoleniowych, leasingu pracowniczym... wachlaż doświadczeń jest szeroki.
    Wiek 28lat.

    Bliższe informacje - 602492061 b...@v...pl