PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS - ile czasu rozpatrywanie wniosku

  • 1. Data: 2007-10-28 11:46:27
    Temat: ZUS - ile czasu rozpatrywanie wniosku
    Od: "Kasia" <k...@o...pl>

    Witam serdecznie, 3 października zostały złożone dokumenty do ZUS'u dotyczące
    świadczenia rehabilitacyjnego /po 182 dniach zwolnienia lekarskiego/. I tu moje
    pytanie, ile czasu ma ZUS na rozpatrzenie wniosku? Nie udało mi się niestety nic
    ustalić na stronach ZUS'u ani dzwoniąc do nich. Po ich decyzji ja mam 14 dni na
    odwołanie, a oni mogą trzymać dokumenty ile chcą?
    Katarzyna

  • 2. Data: 2007-10-29 20:51:51
    Temat: Re: ZUS - ile czasu rozpatrywanie wniosku
    Od: "malarz2007" <m...@o...eu>

    Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dni na
    > odwołanie, a oni mogą trzymać dokumenty ile chcą?

    ZUS z reguly daje sobie ok 6 tygodni od momentu zlozenia wniosku do wezwania
    Cie do orzecznika.
    Po zbadaniu orzecznik wydaje decyzje, i tutaj mozesz sie odwolywac, jesli
    decyzje uwazasz za bledna.

    pzdrw
    malarz