PracaGrupypl.praca.szukanaZA DARMOW NAPISZĘ OPROGRAMOWANIE

  • 1. Data: 2008-10-05 18:53:00
    Temat: ZA DARMOW NAPISZĘ OPROGRAMOWANIE
    Od: t...@o...pl

    W ramach realizacji pracy inżynierskiej na Politechnice Wrocławskiej
    mam do wykonania projekt bazy danych oraz aplikację.
    Chciałbym zrobić coś rzeczywistego, a nie wymyślać sztuczny temat
    zatem czekam na chętnych i potrzebujących :) Tematyka zakresu projektu
    może być dowolna - zależy mi na tym aby projekt był
    rzeczywisty i wynikał z rzeczywistych potrzeb biznesowych. Wykonam
    projekt ZA DARMO - ja zdobędę dodatkowe doświadczenia, a Ty otrzymasz
    gotowy program.
    To co będę potrzebował od Ciebie to czasami trochę czasu na
    konsultacje (mailowe, telefoniczne - w zależności od potrzeb) - bez
    tego nie będzie możliwości realizacji tego tak jak oczekujesz.

    Zainteresowanych proszę o kontakt na priv.