PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient

  • 1. Data: 2009-01-14 08:28:54
    Temat: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie czy pracodawca moze wymagac aby pracownik przychodził do pracy
    ubrany w
    - bluzkę z dekolten
    - garnitur z krawatem w niekrzykliwe kolory
    itp bzdury. Zasadniczo pracownik nie ma żadnego wizualnego kontaktu z
    klientem. Jakie przepisy to regulują ? Jak można walczyć z głupotą nierobów-
    managerów którzy plodzą takie pomysły ? Gdzie takie ustalenia musza być
    zapisane zeby uzyskały status ważności i były niepodwazalne - w umowie o
    pracę ?

    Pozdrawiam
    rt

  • 2. Data: 2009-01-14 11:59:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 08:28:54 +0000 (UTC), rt napisał(a):

> [...]
    > managerów którzy plodzą takie pomysły ? Gdzie takie ustalenia musza być
    > zapisane zeby uzyskały status ważności i były niepodwazalne - w umowie o

    Żadaniem dostarczenia odpowiedniego ubrania roboczego.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2009-01-14 16:52:54
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    rt wrote:

> [...]
    > nierobów- managerów którzy plodzą takie pomysły ? Gdzie takie ustalenia
    > musza być zapisane zeby uzyskały status ważności i były niepodwazalne - w

    Zasadniczo spotkałem się z takim czymś,gdzie nie było kontaktu z klientem
    face to face, ale była jakaś specjalna procedura wewnętrzna,która
    wskazywała na wymogi ubioru takie jak wskazałeś. Co do walki z głupotą - to
    na nią nie ma lekarstwa(zawsze można coś głupszego wymyślić), najlepiej
    gdyby te nieroby wzięły się w końcu za jakąś sensowną robotę a nie siedzą i
    wymyślają kretyńskie procedury,za które im płacą.