PracaGrupypl.praca.oferowanaWymiaacz Wordpress potrzebny od zaraz

  • 1. Data: 2009-03-25 16:48:56
    Temat: Wymiaacz Wordpress potrzebny od zaraz
    Od: lokers <l...@g...com>

    witam,
    Jestem freelancerem, programista PHP, web developerem. Poszukuje kogos
    do pomocy przy kilku projektach, ktore beda oparte o Wordpress 2.7x.
    Jest to praca zdalna.

    Wymagania:
    - znajomosc wordpress, templejty, konfiguracja pluginow, tworzenie
    wlasnych lub inteligentna modyfikacja istniejacych dla wlasnych
    potrzeb. Prosze o poparcie przykladami, najlepiej wlasnych pluginow.
    - min 15h tygodniowo czasu wolnego ktory moglbys poswiecic na te
    projekty, zakladajac ze pracujesz wystarczajaco szybko i solidnie.
    - dotrzymywanie terminow.
    - kreatywnosc i spryt w rozwiazywaniu napotkanych problemow szybko i
    skutecznie :)

    Prosze o NIE przysylanie CV ani listow motywacyjnych, nie mam czasu
    tego czytac.
    Prosze o przysylanie: do 5 linkow stronek opartych o WP, linki do
    wlasnych pluginow oraz okreslenie ilosc godzin jakie mozesz poswiecic
    tygodniowo.

    Prosze podac stawke za godzine pracy brutto.

    Pytania i propozycje prosze slac prywatnie na email: lokers (at) gmail
    (dot) com
    Dzieki i pozdrawiam
    Lukasz