PracaGrupypl.praca.szukanaWychowawca na obozie, zimowisku

  • 1. Data: 2004-01-09 09:03:17
    Temat: Wychowawca na obozie, zimowisku
    Od: "xxx" <a...@g...pl>

    Organizatorze wypoczynku dzieci i młodzieży!
    Jeżeli masz wakat na stanowisku opiekuna na zimowisku, bo ktoś zachorował
    bądź zrezygnował z wychowawstwa - jestem do dyspozycji. Mam uprawnienia
    wychowawcy kolonijnego, jeżdżę na nartach, znam nieźle warunki wypoczynku na
    Dolnym Śląsku - jestem z Wrocławia, ale w razie potrzeby chętnie pojadę w
    inny rejon Polskilub np.do Czech czy na Słowację.
    Wiadomość mailem bądź na komórkę 0505/736-894 Adam