PracaGrupypl.praca.szukana[Wszystkie zawody] Pomocy

  • 1. Data: 2004-04-17 21:33:10
    Temat: [Wszystkie zawody] Pomocy
    Od: l...@p...onet.pl

    Poszukuję jakiegoś sposobu zarobienia 1000zł, potrzebuje tą sumę, aby zapłacić
    za studia mojej dziewczynie, zarówno jej, jak i mi w domu się nie przelewa, ale
    aby to zmienić trzeba się uczyć, a studia kosztują. Pracy nie ma (mieszkam we
    Wrocławiu), zasiłku się nei dostaje, pieniędzy 0 i jak tu zapłacić za studia???
    A przeciesz rezygnacja ze studiów to rezygnacja z marzeń, z celu...taka decyzja
    może zaważyć na całym jej, naszym życiu.

    Jestem zrozpaczony i szukam pomocy od ludzi o dobrych sercach...