-
1. Data: 2004-09-01 09:09:28
Temat: Wrocław - Szef sprzedażyusług telekomunikacyjnych
Od: "Jacek" <h...@o...pl>
Wrocław - Szef sprzedaży usług telekomunikacyjnych
(nr ref. WK6-40901)
ZADANIA:
Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za rozwój sprzedaży
usług telekomunikacyjnych na rynku klientów instytucjonalnych, budowanie
relacji z klientami oraz zarządzanie zespołem sprzedaży:
- utrzymanie i pozyskiwanie nowych kluczowych klientów
- negocjacje, przygotowywanie ofert handlowych oraz sporządzanie umów
- obsługa klientów kluczowych, tworzenie długotrwałych relacji z klientami
- realizacja wyznaczonych zadań handlowych
- nadzór i koordynacja poszczególnych działań podległych pracowników
WYMAGANIA:
- doświadczenie w kierowaniu projektami biznesowymi i zespołami sprzedaży
- znajomość rynku współczesnych usług telekomunikacyjnych
- doświadczenie w sprzedaży dla klientów instytucjonalnych poparte dobrymi
wynikami
- predyspozycje do nawiązywania kontaktów wśród klientów instytucjonalnych
- umiejętności negocjacyjne
- nastawienie na sukces
- inicjatywa, otwartość na wyzwania, wytrwałość, motywacja do pracy
- prawo jazdy
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży usług i produktów
telekomunikacyjnych.
OFERTA:
Oferujemy pracę pełną wyzwań, atrakcyjne warunki zatrudnienia, motywacyjny
system wynagradzania, szkolenia oraz możliwość rozwoju w nowoczesnej firmie.
Zatrudnienie: umowa o pracę lub kontrakt
Oferty zawierające CV prosimy przesłać na adres:
e-mail: h...@o...pl (w temacie maila proszę podać numer referencyjny)
Karima Sp. z o.o.
53-017 Wrocław, ul. Wiosenna 2
Zapewniamy całkowitą dyskrecję.
W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli wraz z podpisem: "Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z
Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883)."
Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się wyłącznie z
wybranymi osobami.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl