-
1. Data: 2006-06-25 16:54:51
Temat: Wrocław\ Specjalista HelpDesk\ praca stała
Od: "Amrest" <p...@n...com>
Firma American Restaurants Sp. z o.o.
poszukuje:
Specjalista Helpdesk - 3 osoby
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
* Aktywne wsparcie pracowników firmy w restauracjach i biurze
* Identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych biura
i sieci restauracji w Polsce
* Kontakty z zewnętrznymi partnerami serwisowymi
Wymagana wiedza i umiejętności na tym stanowisku:
* Wykształcenie wyższe informatyczne lub dyspozycyjny student ostatnich lat
studiów informatycznych
* Znajomość systemów Windows 98/2000/XP
* Znajomość pakietu Office
* Znajomość administracji serwerami LINUX (Debian, Slackware)
* Znajomość zagadnień dotyczących sieci komputerowych opartych o TCP/IP
* Znajomość budowy komputerów klasy PC
* Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (czytanie ze
zrozumieniem dokumentacji technicznej)
* Gotowość do pracy zmianowej i podróży służbowych
* Wysokie umiejętności interpersonalne, komunikacyjne
Dodatkowe atuty kandydatów:
* Znajomość programowania VB, C++/C#, ASP
* Doświadczenie na podobnym stanowisku
* Doświadczenie w zakresie administracji serwerami: Windows Server, Exchange
Server, UNIX
Oferty pracy proszę przesyłać na adres: p...@a...com.pl z dopiskiem:
Specjalista Helpdesk.
Pozdrawiamy
Zepół American Restuarants.