-
1. Data: 2006-06-21 22:17:33
Temat: Wroclaw\ Specjalista HelpDesk\ praca stala
Od: "Amrest" <p...@n...com>
Firma American Restaurants Sp. z o.o.
poszukuje:
Specjalista Helpdesk - 3 osoby
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna bedzie za:
* Aktywne wsparcie pracownikow firmy w restauracjach i biurze
* Identyfikowanie i rozwiazywanie biezacych problemow informatycznych biura
i sieci restauracji w Polsce
* Kontakty z zewnetrznymi partnerami serwisowymi
Wymagana wiedza i umiejetnosci na tym stanowisku:
* Wyksztalcenie wyzsze informatyczne lub dyspozycyjny student ostatnich lat
studiow informatycznych
* Znajomosc systemow Windows 98/2000/XP
* Znajomosc pakietu Office
* Znajomosc administracji serwerami LINUX (Debian, Slackware)
* Znajomosc zagadnien dotyczacych sieci komputerowych opartych o TCP/IP
* Znajomosc budowy komputerow klasy PC
* Znajomosc jezyka angielskiego w stopniu komunikatywnym (czytanie ze
zrozumieniem dokumentacji technicznej)
* Gotowosc do pracy zmianowej i podrozy sluzbowych
* Wysokie umiejetnosci interpersonalne, komunikacyjne
Dodatkowe atuty kandydatow:
* Znajomosc programowania VB, C++/C#, ASP
* Doswiadczenie na podobnym stanowisku
* Doswiadczenie w zakresie administracji serwerami: Windows Server, Exchange
Server, UNIX
Oferty pracy prosze przesylac na adres: p...@a...com.pl z dopiskiem:
Specjalista Helpdesk.
Pozdrawiamy
Zepol American Restuarants.