PracaGrupypl.praca.szukana › [Wrocław] Przygotowanie do druku - specjalista DTP/grafik

  • 1. Data: 2009-11-01 19:24:14
    Temat: [Wrocław] Przygotowanie do druku - specjalista DTP/grafik
    Od: mirasn <m...@i...pl>

    Doświadczony operator DTP/grafik szuka stałej pracy lub zleceń.

    Od kilkunastu lat pracuję w branży, mam na koncie tysiące
    zaprojektowanych i przygotowanych do druku stron. Ukończyłem edytorstwo
    publikacji naukowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Dotychczas pracowałem
    w studiach pre-press, drukarni i wydawnictwach. Posługuję się
    oprogramowaniem Adobe: InDesign, Photoshop, Illustrator zarówno na
    platformie PC jak i Macintosh.
    Zajmuję się też pisaniem i redagowaniem tekstów oraz ich korektą.
    Fotografia i tworzenie stron www również nie jest mi obce.

    Zainteresowany jestem współpracą w zakresie przygotowania do druku
    czasopism, folderów, katalogów czy książek - w grę wchodzi zarówno
    projekt, jak i wykonanie.

    Szczegóły dotyczące oferty, moje CV i portfolio pod adresem:
    http://www.operatordtp.wordpress.com

    Mirosław Nogaj
    tel. 888 070 194