-
1. Data: 2008-09-27 02:03:25
Temat: Wrocław - Administrator/Helpdesk
Od: Connecta_ <p...@c...pl>
Connecta Sp. z o.o, dostawca wysokiej jakości usług dostępu do Internetu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Administrator/Helpdesk
Miejsce pracy: Wrocław
Do obowiązków pracownika będzie należało:
* monitorowanie działania infrastruktury sieciowej na terenie miasta,
* bieżąca zdalna obsługa informatyczna klienta (telefon, e-mail),
* instalacja, konfiguracja i administrowanie środowiskiem sieciowym,
* udział w projektowaniu i realizacji nowych rozwiązań IT.
Wymagania:
* doświadczenie w administrowaniu systemami operacyjnymi rodziny
GNU/Linux,
* znajomość środowisk serwerowych i zagadnień związanych z administracją
usługami sieciowymi,
* znajomość technologii sieciowych TCP/IP, LAN/WAN/VPN,
* doświadczenie w konfiguracji urządzeń sieciowych,
* umiejętność skutecznego komunikowania się z ludźmi, sumienność, dobra
organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
* pracę w dynamicznym zespole IT,
* przyjazną atmosferę pracy,
* umowę o pracę,
* prywatna opiekę medyczną.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres p...@c...pl
Oferty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133
poz. 883 z póżn. zm.)".
--
Connecta Sp. z o.o.
ul. Hercena 3/5
50-453 Wrocław
tel. 0801 700 771
http://www.connecta.pl/