PracaGrupypl.praca.szukanaWizualizacje, [AutoCAD, ArchiCAD, 3D Studio Viz, Artlantis, Piranesi]

  • 1. Data: 2003-05-26 21:00:50
    Temat: Wizualizacje, [AutoCAD, ArchiCAD, 3D Studio Viz, Artlantis, Piranesi]
    Od: "Marek Kowalik" <k...@p...pl>

    Wiatm!!!

    Aktualnie jestem studentem 4-go roku budownictwa (SGGW) i poszukuje pracy w
    ktorej moglbym wykorzystac znajomosc programow wymienionych w temacie.

    Interesuja mnie rowniez pojedyncze zlecenia

    strona domowa: www.koovaal.cad.pl

    kontakt:
    k...@p...pl

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2003-05-27 08:59:53
    Od: f...@p...onet.pl

    Witam !!!

    Czy wykonuje pan również animacje komputerowe
    Proszę o podanie przykładowego kosaztu animacji 15-20 sekund (czołówka video -
    prezentacja firmy)