PracaGrupypl.praca.dyskusjeWięc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?

  • 1. Data: 2009-01-26 16:36:35
    Temat: Więc jak z tym Eniro (telemarketer) ? Ktoś wie i mi napisze ?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    Proszę mnie nie kierować do archiwów, bo tam za dużo informacji na ten
    temat nie ma .

    Chciałabym zasięgnąć informacji od kogoś kto już pracował/ pracuje w tej
    firmie na temat : jakie są relacje pracownik - przełożony, jakie realne
    osiągalne wynagrodzenie, itd.

    Pomińmy kwestię "wyścigu szczurów", decydując sie na taką pracę wiem jak
    ona wygląda ( uczestniczyłam już w czymś takim, to mnie nie odstrasza , a
    wręcz przeciwnie).

    Firma dostawała przez kilka lat nagrody dla najlepszego pracodawcy, ale
    jak jest faktycznie? Rotacja pracowników jest duża, więc jaki powód?Nie
    każdy się w tym sprawdza?

    Jutro będę na ostatnim etapie rekrutacji. Rozmowa z dyrektorem tuż przed
    szkoleniem. Chciałabym wiedziec czy warto zaczynać z nimi współpracę czy
    szykać czegoś innego. W moim wieku mam już spore doświadczenie zawodowe
    więc niektóe kwestie moga mi przeszkadzać.
    Jedyne co mi w tej firmie odpowieda to normowany czas pracy i wolne
    weekendy.
    Wiem , wiem, co mi niektorzy napiszą, że "albo rybka, albo akwarium":).

    pozdrawiam, Nazgulka

  • 2. Data: 2009-01-26 17:23:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.uodhq9ce0xs4p6@gateway-laptop.echostar.pl nazgul
    <x...@w...pl> pisze:

    Nie zadaje się pytania w topicu.

    > Pomińmy kwestię "wyścigu szczurów", decydując sie na taką pracę wiem jak
    > ona wygląda ( uczestniczyłam już w czymś takim, to mnie nie odstrasza ,
    > a wręcz przeciwnie).
    Szczurzyca?

    > Firma dostawała przez kilka lat nagrody dla najlepszego pracodawcy, ale
    > jak jest faktycznie? Rotacja pracowników jest duża, więc jaki powód?
    Szczury szybko zdychają...
    No i jest coś takiego, jak deratyzacja.

    > Nie każdy się w tym sprawdza?
    Czasem się jakiś rodzynek z resztkami godności może trafić.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-01-26 17:39:01
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    Po co te zgryżliwości?
    Nie o takie informacje mi chodziło.
    Nie masz nic do powiedzenia na ten temat, to nie pisz bez sensu.

    Jak padnie temat Twego aktualnego fachu to się wypowiesz. Chętnie
    poczytamy.

  • 4. Data: 2009-01-26 17:48:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.uodknbim0xs4p6@gateway-laptop.echostar.pl nazgul
    <x...@w...pl> pisze:

    > Po co te zgryżliwości?
    Nie lubię uczestników szczurzych wyścigów.
    Robią wiele złego.

    > Nie o takie informacje mi chodziło.
    Nie zawsze ma się to czego się chce.

    > Nie masz nic do powiedzenia na ten temat, to nie pisz bez sensu.
    Ja będę decydował co, gdzie, i jak napiszę.
    Ocena tego mi wisi.

    > Jak padnie temat Twego aktualnego fachu to się wypowiesz.
    Wypowiem się kiedy zechcę i o czym zechcę.
    Na razie naucz się nie zadawać pytania w temacie, o czym cię pouczyłem.

    > Chętnie poczytamy.
    Mówisz o sobie w liczbie mnogiej???

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-01-26 18:02:01
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    Trolli się nie karmi

    dziękuję za pokaz

  • 6. Data: 2009-01-26 18:05:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.uodlpnp00xs4p6@gateway-laptop.echostar.pl nazgul
    <x...@w...pl> pisze:

    > Trolli się nie karmi
    Ja czasem karmię.
    Kretynki zresztą też.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2009-01-26 20:24:28
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 26 Jan 2009 18:39:01 +0100, nazgul napisał(a):

    > Po co te zgryżliwości?
    > Nie o takie informacje mi chodziło.
    > Nie masz nic do powiedzenia na ten temat, to nie pisz bez sensu.

    Widzisz, problem w tym, że jeden wątek już założyłeś, i niestety dopięcie
    kolejnego niewiele pomoże.

    Wychodzi na to że nikt z aktywnych grupowiczów nie pracował w Eniro, lub
    też nie zamierza się swoimi doświadczeniami podzielić. Musisz się z tym
    pogodzić i szukać informacji gdzieś indziej lub samodzielnie zbadać temat.
    W tym drugim przypadku miło będzie - przynajmniej mi - dowiedzieć się jak
    jest, po paru miesiącach. Sam tam raz startowałem, zrezygnowałem w trakcie
    rekrutacji i trochę jestem ciekaw co mnie ominęło ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2009-01-26 20:55:27
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Kapsel napisal(a):

> [...]
    > jest, po paru miesiącach. Sam tam raz startowałem, zrezygnowałem w trakcie
    > rekrutacji i trochę jestem ciekaw co mnie ominęło ;)

    5 sekund szukania w google:
    16&v=2&s=0
    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3260195
    http://www.panoramainternetu.pl/forum/topic_show.pl?
    tid=9100

    chyba dobrze że Cię ominęło ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2009-01-26 21:56:09
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 26 Jan 2009 20:55:27 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > 5 sekund szukania w google:
> [...]

    E tam, ja się na handlu nie znam. Startowałem do zespołu webmasterów,
    gadałem ze Szwedami i byli fajni, przynajmniej na etapie rozmów.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net