PracaGrupypl.praca.szukanaWeb Designer / Grafik z duzym doswiadczeniem.

  • 1. Data: 2002-12-16 17:49:58
    Temat: Web Designer / Grafik z duzym doswiadczeniem.
    Od: "Dalej" <w...@m...pl>

    Szukam pracy jako
    Grafik / Web Designer
    w Łodzi, Warszawie lub na odległość.
    Posiadam również duże doświadczenie jako podwykonawca.

    Posiadam bogatz dorobek w projektowaniu witryn internetowych, banerów,
    grafiki komputerowej oraz animacji we Flashu.

    Moje aktualne portfolio znajduje się na stronie:
    http://www.wagabund.mnc.pl
    Serdecznie zapraszam.

    Jestem przyzwyczajony do pracy pod presją czasu.
    Posiadam zmysł plastyczny, poczucie estetyki, umiejętność pracy w zespole,
    oraz poczucie humoru.

    Posiadam również doświadczenie w pracy zespołowej nad większymi projektami
    internetowymi, oraz w kontaktach z klientem.

    Obecnie do pracy uzywam Corel Draw, Photo Paint, Adobe Photoshop, Macromedia
    Flash oraz programy pomocnicze.
    W razie potrzeby mogę się przesiąść inne oprogramowanie, zależnie od
    potrzeby firmy.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,