PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa, student informatyki

  • 1. Data: 2006-03-20 11:57:48
    Temat: Warszawa, student informatyki
    Od: "pikob" <p...@i...pl>

    Jestem studentem drugiego semestru informatyki (system dzienny)
    oraz absolwentem studium informatycznego. Szukam pracy dodatkowej
    oraz zleceń. Mam pewne doświadczenie w pracy.

    Zajmuję się:
    - wykonywaniem witryn internetowych (html, xhtml, xsl, xml, javascript, php
    + grafika) + opieka
    - administracją i opieką nad komputerami małych sieci w biurach (helpdesk,
    pomoc)
    - administracją baz danych MySQL

    Znam:
    - systemy Windows oraz Linux
    - podstawy programowania (C, asembler)
    - pakiet Microsoft Office
    - program księgowy Raks2000, program magazynowy Magnat

    Na prośbę prześlę CV. Sposób współpracy do uzgodnienia.

    p...@i...pl